גבר אמיתי לוקח סיכונים ולכן הוא גם מסתבך בכל מיני במצבים מורכבים ומשונים. למזלנו, לאורך העונה השנייה של רמזור הצליחו אמיר, איצקו וחפר להסתבך בשלל צרות – והצרות שלהם זה חומר הלימוד שלנו. לקראת העונה השלישית של רמזור, קבלו חמישה מצבים בהם לא כדאי להסתבך ואם כבר הסתבכתם בהם - לפחות תוכלו ללמוד מה לא לעשות.

לאמץ מחוות רומנטיות

איצקו מצא דרך חדשה להגדיר מצב בעייתי בארבע אותיות כשהניח לאשתו להאמין שהביא לה זר פרחים, שבמקור נועד לשכנה מהדלת ממול. לילך הנרגשת מהמחווה הרומנטית לא עצרה לשאול את עצמה מה עומד מאחורי ההתנהגות הבלתי צפויה של איצקו, עד שהאמת מצאה את דרכה אל פתח ביתם.

מסקנה: מחוות רומנטיות צריכות להיות מקוריות, לכן עדיף שתוותר עליהן או שתגנוב טוב יותר מאחרים.

לדעת לחתוך כשצריך

יש מערכות יחסים שהן כל כך סוערות ועמוסות עליות ומורדות, עד כי ברור לכל צופה מהצד שצריך לסיים אותן  ויפה שעה אחת קודם. זהו גם המקרה של שירי סרטים, הבחורה שעשתה מחפר קרקס. גיסנו שיודע דבר אחד או שניים על מערכות יחסים לא נשאר חייב וכבר התקשר למוביל שיבוא לאסוף את החפצים שלה מהדירה, חבל רק ששירי הכינה לו סרט אחר.

מסקנה: אם כינוי החיבה של החברה שלך הוא שירי סרטים כנראה שזה לא במקרה.

להרגיש מאוים מחבר מושלם

אפילו מערכת יחסים היציבה ביותר יכולה להתערער מפעם לפעם, כך גם קרה לאמיר שצפה במהלך ארוחת ערב כיצד בן הזוג של החברה של טלי מוציא אותו אנוכי ועצלן. בן הזוג לא הפסיק לקרקר סביב הסועדות ולהציע משקאות חמים וקינוחים, וכל זה במקביל לשטיפת כלים. גם הגבר הכי אטום בעולם יודע מתי מוציאים אותו קטן.

מסקנה: אם אתה מרגיש מאוים אולי כדאי לבדוק את עצמך שוב או שאולי עדיף לא לנסות להיות מושלם.

להגדיל ראש אבל לא עד הסוף

אמיר רצה לשמור על שלום בית, או ליתר דיוק שלום אוטו, והחליט להביא סוף לשותפות הלוחצות ברכב אחד ולעבור לשיטת האוטו שלו והאוטו שלה. חבל רק שבאמצע המעשה הוא נתן לחסכנות להשתלט על המעשה הטוב שלו והסתפק בטרנטה לטלי. נחשו מי נוסע בסוף באיזה רכב?

מסקנה: בזוגיות הכל חוזר אליך כמו בומרנג לכן אם אתה קונה משהו תעשה את זה נכון.

להתפשר מתוך לחץ

יש פעמים בהם אנחנו משכנעים את עצמו שאחרים לא שמים לב למשהו שלא היינו רוצים שיראו כמו כתם קפה על חולצה נקייה או קרע בנעל הכי נוחה. ערב החתונה שלך הוא הזמן הגרוע ביותר לבדוק למה אנשים שמים לב או לא - לכן שכמירי איבד את הכתר ברגע האחרון טלי והוא לא בחלו באף אמצעי לנסות ולתקן את המצב. נו, לפחות הם ניסו.

מסקנה: לא להתפשר מתוך לחץ. וכן, יש מצבים בחיים בהם הגודל כן קובע.

רמזור, עונה חדשה, ימי חמישי 21:40

>> אקשן, מצלמים: ביקור מאחורי הקלעים

>> גיסנו, לייק כבר עשית?