תינוק מניף ידיים - סימילאק (צילום: Shutterstock)
בלי גזים, בלי דאגות | צילום: Shutterstock

בחירה בתרכובת מזון לתינוקות ללא שמן דקל. במטרה לעזור לתינוק לעכל את המזון אותו צורך, ביחרי בתרכובת מזון לתינוקות ללא שמן דקל. הרכב השמנים הצמחיים ללא שמן הדקל, אשר בסימילאק, הוכח מחקרית כמסייע לעיכול קל יותר ולספיגת סידן גבוהה יותר*. 

מחקר קליני שבדק כ- 7,000 תינוקות ב-17 מדינות הראה כי לתינוקות שניזונו מסימילאק היו יציאות תכופות יותר של צואה רכה בהשוואה לתינוקות שניזונו מתרכובת מזון לתינוקות עם שמן דקל. אותם תינוקות אף סבלו פחות מכאבי בטן (קוליק) ושיעור הפליטות שלהם היה נמוך בהשוואה לתינוקות שניזונו מתרכובת מזון לתינוקות, המכילות שמן דקל.

 


הפסקות במהלך הארוחה. מאוד חשוב גם בעת הנקה וגם בעת האכלה בתרכובת מזון לתינוקות, להקפיד על 3-2 הפסקות במהלך הארוחה כדי לאפשר לתינוק להוציא אויר ולעשות גרעפס.

מרווחים בין ארוחות. הקפידי על מרווחים קבועים של כשעתיים - שלוש שעות, בין הארוחות. זאת על מנת שלא להעמיס כמויות מזון גדולות מדי על מערכת העיכול.

הענקת מגע קרוב וחם. החזיקי את התינוק על הידיים, מגע גופך ירגיע אותו ויגרום להפרשת הורמונים מהמוח המסייעים לרגיעה ולחיבור בינו לבינך. אל תחששי מפינוק ייתר. בשלושת החודשים הראשונים לחייו התינוק זקוק למגע קרוב כצורך אמיתי ולא כפינוק.

מגוון שיטות לעיסוי התינוק . עיסוי במיקומים הנכונים תורם להרגעת התינוק, מעודד את פעילות העיכול ועשוי להעניק לו ולכם הקלה. עיסויים נפוצים להקלה על מערכת העיכול של התינוק הם: עיסוי הבטן בתנועות מעגליות, שיטת "יד רודפת יד", קיפול ברכי התינוק לכיוון הבטן וביצוע לחיצות קלות כאשר רגליו מקופלות ומתיחה של הידיים, והרגליים בעדינות.

* בהשוואה בין תרכובות מזון לתינוקות עם וללא שמן דקל.

לחצו כאן כדי לנסות את מזלכם ואולי תזכו בפרס מפנק מתנת "סימילאק"

אמהות סימילאק בוחרות בתרכובות מזון לתינוקות ללא שמן דקל