אווירה טובה והמון צחוקים, אלו היו שני הדברים שבלטו יותר מכל כשיצאנו לפגוש את שלישיית "רמזור" בזמן צילומי הפרומו לעונה החדשה שעולה השבוע. אז אם מאחורי הקלעים צחקנו כל כך, אתם יכולים לתאר לעצכם כמה חיוכים מחכים לכם כשתפגשו אותם על המסך.  

כמו שכולכם כבר יודעים, המוטיב המרכזי בעונה הנוכחית תהיה כניסתה של היורשת לבית משפחת רוזנר לתמונה, וההתמודדות של אמיר וטלי עם ענייני הורות וילדים: "העונה צפויות כל מיני סיטואציות קטנות ומצחיקות, רובן סביב הנושא המרכזי שהוא בעצם ההורות", מספר אדיר, "זה באמת מהפך גדול, ונוכל להראות קצת מהיחס שלנו לעניין הזה."

"אמיר התבגר אבל בראש נשאר ילד קטן"

אגב הורות, אתם יודעים איך זה, מדובר סך הכל בעניין מבגר, ואחרי שהתרגלו לחיות בלי יותר מדי מחויבויות, נראה שהעונה אמיר וטלי קצת פחות חופשיים: "אמיר התבגר, הוא כבר אבא לילדה אבל בראש נשאר ילד קטן", מעדכן אדיר, "חלק מהאמירה שלנו על העניין, הוא שלוקח לך זמן להבין שאתה אבא, ולגברים בכלל לוקח המון זמן להסתגל לעניין הזה, אבל בסוף אין ברירה ומבינים שהמציאות השתנתה."

הם חוזרים בפעם הרביעית (צילום: mako)
תופסים שמש | צילום: mako
ומה עם חפר אתם שואלים? האם יש סיכוי שגם הוא הולך לחתל תינוקות בקרוב? אם אתם שואלים את אדיר, אין סיכוי כזה: "רמזור זה עולמות, ואני לא רוצה לאבד את העולם של חפר. אם אני אחתן אותו אז אני מאבד את אחד העולמות שהכי כיף לכתוב ולצלם". נירו מצד שני, מביא את פרשנותו האישית לדמות שהוא מגלם: "חפר הוא העוגן שמקשר בין השלישייה הזו. הכמיהה שלו להיות כמוהם ושלהם להיות כמוהו, זה מה שיוצר את כל הסיטואציות."

"איצקו ולילך סגרו את הבאסטה"

עברנו על אמיר, דיברנו על חפר, עכשיו תורו של איצקו, אולי הדמות המצחיקה מכולן: "איצקו ולילך סגרו העונה את הבאסטה", מעדכן אדיר על הזוגיות הכושלת, "הם הבינו שזה נועד לכישלון ודרכם אנחנו מראים את מה שאנחנו רוצים להגיד על מוסד הגירושין ועורכי הדין."

רמזור חוזרת (תמונת AVI: mako)
משיקים עונה | תמונת AVI: mako
אין ספק שאחד הדברים הכי כובשים בסדרה הוא ללא ספק היכולת של כל אחד מאתנו להזדהות עם הדמויות, ונראה שמילר, יחד שותפו לכתיבה, רן שריג, יודעים בדיוק מה הם עושים: "אמיר הוא הציר המרכזי ואיצקו וחפר הם הקצוות", הוא מספר, "בכל אחד מאיתנו יש קצת מזה וקצת מזה. ילד בן 19 יגיד 'וואלק אני חפר שחבל על הזמן', אדם נשוי עם ילדים יגיד ש'אמיר הוא החיים', ומישהו עם ילדה גדולה יגיד 'לפעמים אני איצקו', עם איצקו זה תמיד לפעמים", הוא צוחק, וליאור מיד מאשש את האבחנה: "לפעמים אני מזהה 'איצקואים' ברחוב, והרבה פעמים אני גם מזהה אותו אצלי. מה שבטוח הוא שבעונה הזו יש המון הפתעות ודברים לא צפויים בכלל". מחכים? כן, אנחנו מבינים אתכם, גם אנחנו, לגמרי.

 "רמזור" חוזרת, חמישי, 21:30

עוד בתכניות קשת: