בשנות התשעים, דן שילון היה האיש שכולם רצו לפגוש בסלון שלהם בסוף יום עבודה. תוכניות טלוויזיה בהגשתו שברו שיאי רייטינג וכולם רצו להיות חלק מהמעגל. זמרים, שחקנים, פוליטיקאים ואישי ציבור, צעדו בזה אחר זה אל האולפן של שילון כדי לקבל כמה דקות של חשיפה. לאורך השנים, שילון גם שימש כמנכ"ל הזכיינית "רשת" עד שפרש מתפקיד זה והקים חברת הפקות משלו. עסקיו של שילון והחשיפה הרבה, יצרה את הרושם שהכל זהב אבל במרחק שנים מאותו מעגל, שילון שופך אור חדש על הימים שאחרי הפריים טיים.

"תיארו אותי כמולטי מיליונר", אומר שילון בראיון לניב גלבוע, שישודר הערב בערוץ 12 אחרי החדשות, "במשך שנתיים מתוך 'המעגל', שבהם לא הייתי שכיר של רשת, שולמתי יפה מאוד. את כל הכסף ששולמתי קברתי באדמות קיסריה ושם בניתי לי בית, בנינו לנו, אשתי ואני, בית יפה, וילה". 

את ביתם המשותף בקיסריה, רכשו דן ומירי שילון במיטב כספם. בתקשורת תיארו את הווילה כארמון אבל שנים ספורות לאחר שרכשו את הנכס, בני הזוג שילון העמידו אותו למכירה. "מכרנו אותה וקנינו את הבית הזה שבו אנחנו ישבים כרגע", אומר שילון בדירת חדר וחצי, בה הוא מתגורר כיום. "ההפרש בין שני הבתים, זה הפנסיה שלנו, זה הכל".

כל השנים שעבדת, אין פנסיה?

"יש לי מרשות השידור פנסיה, 3000 שקלים לחודש זהו, גמלאי רשות השידור".

היית מנכ"ל זכיינית תקשורת. היו לך תוכניות פריים טיים.

"כלום".

הספקתם לגור שם בקיסריה?

"בוודאי".

אז זה חבילה יפה, ופתאום אתה בדירת חדר וחצי?

"אני לא מצטער על מה שאין לי. אני חי מהשאריות של מה שעשיתי כמנחה טלוויזיה. אני מקווה שזה יספיק לי עד יום מותי לא בטוח".

אם תחיה הרבה שנים אז לא יהיה לך כסף?

"אם אני אחיה יותר מדי שנים אז לא יהיה לי כסף".