mako
פרסומת

מה הכי ישראלי בעיני החו"לניקים?

השווארמה והפלאפל זכו רק במקום הרביעי בסקר שנערך בקרב משתתפי פרויקט 'מסע' שהגיעו לישראל מכל רחבי העולם. את המקום הראשון קטפו במפתיע המוכרים בשוק הכרמל

אנשים
פורסם:
החוויה הישראלית- שוק הכרמל
מתוך "אנשים" | תמונת AVI: mako
הקישור הועתק

החוויה הישראלית- שוק הכרמל
שוק הכרמל | תמונת AVI: mako

במקום השני זכה הספורט החביב על הישראלים והסמל של הקיץ- ה'מטקות' עם 19.5 אחוזים. במקום השלישי 'חתול סמטה' שבעיני חולניקים רבים הינו סמל ישראלי וביטוי סלנג בעגה הבינלאומית 'dumpster cats'.

החוויה הישראלית- מטקות
ובמקום השני: המטקות | תמונת AVI: mako

פרויקט 'מסע' של ממשלת ישראל והסוכנות היהודית מחזק את הקשר של צעירי התפוצות עם ישראל, באמצעות הבאתם לחוויה ישראלית בת כחצי שנה עד שנה בכ- 250 מסלולי לימוד, התנדבות או התמחות מקצועית. עד היום הגיעו לישראל במסגרת פרויקט מסע כ-86,000 צעירים יהודים מ- 60 מדינות. בתום התכנית, חלק מבוגרי מסע מחליטים לעלות לישראל. אלה ששבים לארצותיהם, הופכים לשגרירים נאמנים של ישראל בחו"ל ולפעילים בקהילות היהודיות.