אביב אלוש מוכר לנו מסדרות טלוויזיה מצליחות כמו 'תא גורדין', 'הבורר' ו'עספור'. לאחרונה הוא לוהק לתפקיד הראשי בסדרה "להיות איתה" שכתב אסי עזר, אבל הדרך לשם הייתה ארוכה ומלאת קשיים.

אלוש גדל בכרמיאל כבכור מבין שלושה אחים, לאב בעל חנות בגדים ואם גננת. הוא התגייס לצבא ושירת כלוחם בגולני וזו התקופה בה היכולות שלו פרצו לראשונה: במהלך השירות החברים זיהו את הכשרון הטמון בו ורשמו אותו לעונה השנייה בתכנית "כוכב נולד". לנבחרת הוא לא נכנס אבל במאי התכנית, יואב צפיר, זיהה את הפוטנציאל הגדול ושלח אותו לאודישנים בהם הוא נבחן לתפקיד הראשי בסדרה "השיר שלנו". הוא הגיע לשלבים המתקדמים ביותר ואף התחרה ראש בראש עם רן דנקר על תפקיד זוהר להט, החבר של נינט. בסופו של דבר הוא אמנם לא לוהק לסדרה, אבל משם הקריירה שלו החלה להתגלגל.

"אני נותן את כל כולי"

להיות איתה פרק 3
עם רותם סלע ב"להיות איתה"

בתקופה האחרונה התרגלנו לראות אותו כרומנטיקן הלוהט ביותר על המסך, זה שמפלרטט עם רותם סלע ומנסה לתמרן בין שתי הנשים שנאבקות על ליבו ב"להיות איתה". אבל בחיים הפרטיים שלו הכל נראה הרבה יותר יציב: "כיף לי להיות היום במקום הזה שאני אבא צעיר לשניים, ברוך השם. אני נשוי ואני במערכת יחסים שטוב לי ונעים לי בה עם עליות וירידות כמו בכל מערכת יחסים", הוא אומר.

לאחרונה הוא מתזז בעיקר בין הגן של הבת ליה לבין הבקבוקים של אריאל בן החודשיים: "אני חושב שאני אבא סבבה לגמרי, אני נותן את כל כולי. אני וליה - החיוך הזה אומר הכל. היא האהבה שלי. אין רגש כזה, לא מכיר דבר כזה", אומר אביב.

הכתבה המלאה תשודר הערב ב"אנשים", 18:50, ערוץ 2