זו לא הפעם הראשונה שמאשה הלוי חושפת את בחירותיה הזוגיות בתקשורת, היא אף כתבה על זה ספר. אך החשיפה בסרטה של גלית גוטמן "נשואה פלוס חבר"  הביאה איתה גלים של תגובות בטוקבקים וברשת. למחרת שידור הסרט, הלוי התארחה באולפן "אנשים" והסבירה מדוע בחרה להיחשף. "אנשי הקהילה שלי חיים בארון והדרך היחידה לשנות את המציאות היא נראות, כמו שיודעים חברי הקהילה הלהט"בית", הסבירה הלוי לחיים אתגר וקורין גדעון. "רציתי שאנשים שידעו שיש עוד דרך חוץ ממונוגמיה".

התגובות שהגיעו לקראת ובעקבות שידור הסרט בערוץ 12 היו מגוונות, ביניהן תגובות חריפות שכינו את הלוי "מפרקת משפחות" ואת בעלה "סמרטוט". "אני ציפיתי לזה. גם קצת רגילה לזה וגם אני מבינה שככל שהפוליאמורה יותר על השולחן ככה אנשים יותר נבהלים", הגיבה הלוי לאותם טוקבקיסטים. לקריאות "לשמור את הפוליאמורה בתוך הבית" יש להלוי תשובה ברורה: "זה בדיוק כמו להגיד להומו תעשה בבית את מה שאתה רוצה ואל תעשה את זה בחוץ, בוודאי שצריך לדבר על זה. יש בעיה חברתית עמוקה, כמות של בגידות, כמות של גירושים וגם אנשים שקמלים בתוך מערכות יחסית כאלה כשהם לא בוגדים ולא מתגרשים. התופעה היא גדולה מדי כדי להתעלם מזה. פוליאמורה היא פתרון שלי, היא לא פתרון לכל אחד אבל להציף את הבעיה חייבים".

הבחירות הזוגיות של הלוי, חושפות באופן טבעי גם את ילדיה ובן זוגה לביקורת. "יש לי שלושה ילדים. לשמחתי עד כה הילדים שלי לא התמודדו עם שום דבר בעייתי. חברים שלהם מקבלים את זה לחלוטין, יודעים איך אנחנו חיים. ביקשתי שהם יראו איתנו את הסטר, דיברנו על זה. דיברנו על זה שיש אנשים בחברה שלא מקבלים את זה, שמקללים את אמא ומתייחסים אליה לא יפה אבל ככה מתייחסים לפעמים לאנשים שרוצים לשנות את החברה".

סרטה של גלית גוטמן "בגובה העיניים - נשואה פלוס חבר" שודר בקשת, ערוץ 12

"אנשים" עם חיים אתגר וקורין גדעון: ראשון עד חמישי ב-17:15 בקשת, ערוץ 12