אמיר אשל ממריא

הוא ווינר. סוליסט. שחצן לפרקים. ממרום קומתו הנמוכה - מסתכל על כולם מלמעלה. מי שמכיר את מפקד חיל האוויר הבא אמיר אשל מצייר אותו כטייס הקרב האולטימטיבי: גיבור רומנטי, כמעט על גבול הקלישאה. עכשיו הוא מגשים אותה עד הסוף – הטייס מספר אחת, מצוין בין טובים מאוד, אדם שנושא על כתפיו תקוות ופחדים של עם שלם. אבל עם הגיל הוא למד גם כמה שיעורים אחרים, בין היתר כששיגר פעם באימון טיל וכמעט פגע בשוגג בכוח מילואים, ובתפקידיו האחרונים יצא מהבועה ה"חיל אווירית" והתחבר גם לירוקים. אלה שיעורים שתרמו לו, חוץ משיער מאפיר, גם קצת צניעות, מעט יותר קבוצתיות וטיפ טיפה פחות סוליסטיות. שיעורים שבטח יועילו למפקד חיל האוויר החדש בקדנציה הדרמטית שצפויה לו.

>> אמיר אשל: כל מה שרציתם לדעת על מפקד חיל האוויר הנכנס

שחר פאר מותקפת

אם שחר פאר קראה הבוקר את העמוד האחרון של מעריב, ייתכן שעלה לה חיוך על הפנים. נחשף שם הקשר הרומנטי שלה עם השחר העולה השני של הספורט הישראלי - הגולש שחר צוברי. אבל אם היא המשיכה למדור הספורט של מעריב, החיוך נגוז כלא היה. עמיתתה לנבחרת ישראל בטניס חבטה בה ללא רחם: שחר היא "בלוף אחד גדול, ברמה אנושית נמוכה", קבעה דניז חזניוק, הרביעית בדירוגה בנבחרת. "מקצוענית לא יוצאת לבלות אחרי הפסדים עד חמש בבוקר", נזפה חזניוק, שגם התמרמרה על היחס האישי המחפיר שקיבלה מפאר ויצאה נגד ההתנהלות של הנבחרת כולה. חזניוק עלולה לשלם בקרוב את המחיר על ההתבטאויות האלה, ייתכן שאפילו תודח. אבל אנחנו נישאר עם התהייה – האם גם הספורט הישראלי לוקה באותה חובבנות מוכרת?

שלמה מעוז מכפיל

שלמה מעוז אמנם נלחם עדיין באקסלנס נשואה בפרשת פיטוריו, אבל בכל רע - מסתבר - יש גם טוב. מאז "נאום הלבנים" שלו ופיטוריו המתוקשרים, נהפך מעוז למרצה אפילו עוד יותר מבוקש. הסכום שהוא גובה תמורת כל הרצאה, טוענים עורכי דינו, הוכפל באחרונה בעקבות הפירסום הרב של מעוז. הבדיקה שלנו דווקא לא גילתה עלייה במחיר, שנכון להבוקר עומד על 8000 שקל להרצאה של שעה וחצי. ממש לא רע. מסתבר שלא רק לדברי חכמה חריגים יש ביקוש. גם לדברי הבל.

אנשים, ראשון-שלישי ב-18:50