אסף אטדגי נולד ברמלה למשה ואסתר שעלו ממרוקו. בגיל 9 עבר לישיבה וארבע שנים מאוחר יותר נטש את אורח  הדתי והחל לשוטט בתל אביב. בגיל 15 עבר לפנימית "יד נתן" שם הוא התאהב בתאטרון ומוזיקה. בצבא שירת בגרעין נח"ל ואחרי השחרור קיבל הצעה מהמפיק המוזיקלי נדב ביטון לנגן עם זמר חדש בשם עמיר בניון. אחרי הכרות קצרה עברו הוא, נדב ועמיר לגור יחד בדירה בפתח תקווה. את התקופה בה החלו לבנות את הקריירה שלהם הוא מתאר כמלחמת הישרדות: "הלכנו לצבוע בתים כדי שתהיה לנו פרנסה, היינו שומעים שיר של עמיר ברדיו והייתי צוחק עליו בזמן שהיינו צובעים". 

אחרי שהתחתן, החליט אטדגי לעזוב את עולם המוזיקה ולחזור ללמד תאטרון ומוזיקה. אחרי זמן קצר הוא החליט לפתוח אולפן הקלטות, כך גם הכיר את מרגול: "היינו משפחה, היא גידלה את הבנות שלי". כמה שנים מאוחר יותר, עלה שמו של אטדגי לכותרות עם התפוצצות פרשת מרגול: "קומדיה של טעויות", קורא לזה אטדגי ומדבר על התקופה הקשה, "לי יש בעיה עם אפקט של זה, לי יש בעיה שגרושתי במשך חצי שנה לא הסכימה שאני אקח את הבנות באוטו, זה הרבה יותר כואב. כולם חשבו שאני עבריין ופושע. אני לא". הבנות שלו כמובן פחדו, פחדו על אבא שלהן, אבל הוא מצדו ניסה להסביר להן שהכל יעבור ושהן צריכות לסמוך על זה.

 >> עקבו אחרי "אנשים" גם בפייסבוק

במשך תקופה ארוכה שמר אטדגי על שתיקה, אולי זו הסיבה שהרבה אנשים חשבו עליו את אותם דברים: "אני לא צריך להגיד את הגרסה שלי, אין לי מה להסתיר בשום דבר. אני אדם שהולך נקי", הוא מסביר, "מבחינתי אנשים צריכים ללמוד דבר אחד, ללמוד לא לקנות את הכותרת, אלא לרדת לעומק של הדברים". בנוגע למרגול הוא מבהיר: "אני לא כועס עליה, אני חושב שהיא למדה את השיעור שלה ואני למדתי את השיעור שלי".

שופט עם אג'נדה

אסף אטדגי, אולי הצלע הכי פחות מוכרת בשולחן השופטים החדש של "הכוכב הבא", מודה שהוא באמת רגיל להיות מאחורי הקלעים: "אני לא מורגל בעולם הזה, אני מורגל לעמוד בצד ולהיות גיבור גדול, לתת עצות", הוא מסביר, "פתאום מלבישים אותי, יש סטיילינג, שמים לי ג'קט, שמים לי אוזנייה, ואני יושב בשולחן, ויש לידי עוד שלושה שופטים ועוד איזה 2000 ילדות שצורחות. הייתי בבלקאווט".

"זרקו אותי למים, ולא רק שאני לא יודע לשחות, יש לי חרדות ממים", הוא מספר על החוויות מימי הצילומים הראשונים של העונה. בקשר לנגיעה האישית שהוא הולך לתרום לפאנל השופטים בעונה החדשה הוא אומר:"אני בא עם אג'נדות שחלק מהשולחן לא אוהב. יש לי אג'נדה מאוד ברורה על מזרחיות, מה זה מזרחיות ועל ההגמוניה הגדולה שמנהלת את החיים של אנשים". 

"אנשים"- ימים א'-ג', 18:50