בתחילת דרכו, אביגדור פלדמן נודע כמי שמנצל את הידע המקצועי שלו כדי להילחם על זכויות אדם ולהגן על החלשים. אבל הזמן עשה את שלו וכעת הוא אחד מעורכי הדין הפליליים המובילים בישראל, ומייצג לקוחות בעלי פרופיל תקשורתי גבוה: משה קצב, ענת קם, האסיר איקס, זאב רוזנשטיין והרשימה עוד ארוכה. 

אחרי שנים של עבודה עם המשטרה ובתי המשפט הוא מספר על תחושותיו: "המשטרה בישראל חולה, הפרשיות האחרונות יעידו שהיא הולכת אחרי פתרונות קלים וקיצורי דרך - עד מדינה זה קיצור דרך". פלדמן רומז שלטענתו צריך לעשות שינוי יסודי בכוח האדם: "המפכ"ל לא מנקה את האורוות והן בהחלט זקוקות לניקוי".

עוד בתכניות קשת

 "העבריינים יפגעו בשוטרים ושופטים"

פלדמן מייצג גם לא פעם את אנשי העולם התחתון וכמי שמכיר את השטח מקרוב הוא מעלה את החששות שלו בנושא: "דיברתי עם עבריין כבד והוא אמר לי שבשלב הבא יפגעו בשוטרים ושופטים. אין להם מורא, מדובר באנשים צעירים אמביציוזים ושום דבר לא יעצור בעדם". עוד הוא מסביר שכעורך דין הוא חייב להילחם למען אותם עבריינים: "הנאשם מתחיל את המשפט כמלאך, אי אפשר להדביק לו כתם של בוץ גם אם הוא ראש משפחת פשע. אתה חושב שחגי פליסיאן אשם כי הוא נראה כמו עבריין, אז אתה אומר 'אוי ואבוי שחררו רוצח'. זה רע, ככה עושים לינץ'".

הראיון המלא ישודר הערב ב"אנשים", 18:50, ערוץ 2