לכל אלו שלא יכולים לחכות עד המהדורה המרכזית בשביל הסיכוי לראות את תמיר סטיינמן, עכשיו יש לכם אותו זמין בכיס 24/7. אתר החדשות החדש N12 כבר עלה לאוויר, וכתבנו בדרום לא עוצם עין כדי לעדכן אתכם בזמן אמת בצ'אט הכתבים. אבל כמה העבודה משתלטת לו על החיים? סטיינמן ישב בצד השני, זה שלא שואל את השאלות, ולמרות שזה היה לו קצת מוזר הוא הצליח להתרגל. 

אז מה באמת קורה מאחורי הקלעים - מי הכתב הכי חופר בצ'אט, מה ההישג הכי גדול שלו ואיך זה להיות הגבר סקסי של ישראל? תמיר סטיינמן עונה על עשרת השאלות הקשות באמת, ואנחנו התאהבנו, שוב. אלו האנשים מאחורי החדשות.

מה הדבר הראשון שאתה עושה כשאתה קם בבוקר?
"אני רץ לקחת את הכלב לטיול ותוך כדי עם הפלאפון, מתעדכן לגבי מה שהיה בלילה".

באיזה שעה אתה מגיע לעבודה?
"אני לא מגיע לעבודה, היא תמיד מגיעה אליי. האמת שאני עובד 24 שעות, אז זה אף פעם לא באמת נפסק. אני משתדל לישון, לפעמים גם תוך כדי שאני ישן קורים דברים".

מהו ההישג העיתונאי הגדול ביותר שלך?
"זה לא רגע אחד, זו שורה של הישגים שקשורים בעיקר למאבק שלי יחד עם התושבים והמועצות להביא תקציבים למרכזי החוסן בעקבות משבר מאוד גדול שהם חווים. שמחתי שבעקבות הפרסום שלנו, ראש הממשלה נתניהו התערב, למרות שזו מערכת בחירות ומאוד קשה להעביר תקציבים, זה קרה וטוב שזה קרה".

מה הפדיחה הכי גדולה שעשית בשידור?
"יש כאן רמיזה לתקרית הצחוק. לא עמדתי בזה, פשוט לא עמדתי בזה. כל המתח והעייפות, פתאום הכל התפרץ ברגע אחד. באיזשהו מובן הייתי רק אני, המסכה של הכתב קצת ירדה, ונשארתי רק אני, מי שאני באמת. ככה אני צוחק מכל הלב כשאני עם החברים הכי טובים או עם אשתי".

תמיר סטיינמן צוחק בשידור (צילום: החדשות12)
הרגע האנושי שכבש את כולנו. סטיינמן בהתקף צחוק באמצע שידור | צילום: החדשות12

מיהו הכתב החופר ביותר בצ'אט הכתבים של N12?
"נראה לי שברהנו טגניה. כולם אמרו את זה? ברהנו הכי משתף והאמת שהוא הכי מצחיק וחביב".

איך בת הזוג מתמודדת עם העבודה שלך?
"קשה לה עם זה אבל היא בסדר. היא תומכת ואוהבת, היא מדהימה. אני מאוד מעריך את זה, זה ממש לא מובן מאליו בעיניי".

אירוע שנאלצת לפספס בעקבות העבודה?
"מלא. היינו בחינה לאחרונה, היו ריקודים, בלגן, צחוקים, ואז פתאום הייתה אזעקה וירי על שדרות. תוך כדי שאני משדר על נפגעי החרדה ועל האזעקות בשדרות - יש ברקע חינה וחגיגות".

סדרה שאתה מכור אליה?
"חברים. כמעט כל לילה אנחנו נרדמים עם חברים".

תמיר סטיינמן עונה על השאלות החשובות באמת - אקסטרה (צילום: מתוך "אנשים", קשת12)
אופציה ב'. סטיינמן בלוק שונה לגמרי | צילום: מתוך "אנשים", קשת12

אם לא היית כתב חדשות, מה היית?
"נראה לי שהייתי מוזיקאי. אני מנגן בגיטרה, הייתה לי להקה ואני כותב שירים".

איך זה להיות הגבר הסקסי של ישראל?
"זה כמו מלכת היופי? עכשיו רק חסר לעשות שלום עולמי. זה נעים, מצד שני אני עיתונאי ואני מתרכז בעבודה שלי, להביא סיפורים עיתונאיים ולהיות עד כמה שאפשר הקול של הדרום. זאת השליחות שלי באמת".