הזמר האהוב ליאור נרקיס ורעייתו ספיר מככבים בימים אלה על המסך ב"המטבח המנצח VIP". הם יצאו למסע הזה יד ביד אחרי שבמשך תקופה הזוגיות שלהם ידעה עליות ומורדות, כולל פרסומים על פרידות וקאמבקים.

בריאיון ל"אנשים" הערב (רביעי, אחרי "לילה טוב עם גיא פינס", ערוץ 12) מודה נרקיס: "היו לי שנתיים לא פשוטות. עכשיו אנחנו מאחורי זה".

על פניו, זה נראה שלנרקיס יש הכל: הצלחה, כסף, זוגיות ומשפחה מאושרת, אלא שכשהוא מדבר מהווילה המרווחת בסביון, הוא מדגיש שזה לא מה שבאמת חשוב בחיים: "שלמות זה משפחה בריאה, מאושרת ושמחה. כשבנינו את הבית הזה, לא ראיתי אותו כזה יפה. היופי זה אנחנו, זה האנשים. האנשים השמחים בבית, הילדים המאושרים בבית. כשזה פחות קורה, בגלל דברים כאלה ואחרים, זה לא מעניין הקירות".

נרקיס מופיע ערב-ערב על הבמות ומנהל סדר יום עמוס מאוד, שמסתיים לרוב בשעות מאוחרות. הוא מודה שבעתיד עשוי להגיע היום שבו יתעייף וירצה להשתקע בפינה השקטה שלו: "כולם חושבים כל הזמן, מהו אושר? איפה נמצא האושר האמיתי? האושר האמיתי נמצא במשפחתיות, בשקט ובשלווה. אני חי בעולם מלא רעש שמסב לי מלא אושר, אבל יכול להיות שמתישהו ארצה את השקט שלי לגמרי".