הערב דפקנו בדלת בית הוריה של מי שהתחילה את דרכה בפאנל של תכנית פוליטית, הגיעה עד לכנסת והפכה לאחת מהפוליטיקאיות הבולטות במשכן: ציפי חוטובלי. חוטובלי בת 36 מתגוררת ברחובות, נשואה בשנתיים האחרונות לאור, ואמא למעיין. היא משמשת בתפקיד סגנית שר התחבורה מטעם מפלגת הליכוד וחולמת להיות שרת החינוך בעתיד. רגע לפני שהיא יוצאת למסע הבחירות הקרוב, היא מצאה זמן לענות על השאלון שלנו:

 מהו בית עבורך?

"זה המקור להכל, זה הדבר הכי חשוב בחיים. הרבה שנים חלמתי על היום בו יהיה לי בית משלי ולמרות שעדיין לא קנינו בית, הקמנו את המשפחה שלנו לפני שנתיים. אני מאד מקווה שאזכה לבית משלנו שיהיה מכניס אורחים כמו של ההורים שלי, שמח, מלא פעילות וגם אם הוא לא תמיד מסודר זה הבית שהייתי רוצה".

מה גורם לך להיות מאושרת?

"לחזור הביתה מיום עבודה ארוך ולראות את ההילדה שלי שמחה וקופצת לקראתי ופשוט להיות בבית".

במה את מתגאה?

"אחד הרגעים הקשים בקריירה שלי היה בתחילת הדרך. בנימין נתניהו שהיה אז יושב ראש האופוזיציה הביא אותי, אך מנהל הקמפיין פשוט אמר: "אל תביא אותה למערכת הפוליטית, היא קיצונית מדי". במשך שבועיים פשוט ישבתי בבית בגלל שמנהל הקמפיין החליט שאני לא מתיאמה לליכוד. אני שמחה שבוחרי הליכוד חשבו אחרת ומיקמו אותי מאד גבוה ברשימה. אני גאה על הרגע הזה שלא נשברתי".

איך מתמרנים בין אמהות לחיים פוליטיים?

"חיים ציבוריים וחיים פוליטיים אפשר לעשות רק בדרך אחת: משפחה, משפחה, משפחה. בן הזוג שלי אור הוא נפלא, והילדה שלנו מקבלת את הטיפול הכי מסור כי אמא שלי מטפלת בה. אמא שלי התנדבה לעשות את זה, התפטרה מהעבודה כדי שאני אוכל להמשיך בשליחות הציבורית. בעיניי אין דרך אחרת לעשות את זה, רק בעזרת המשפחה".

על מה את מתחרטת?

"אני ממש מתחרטת שלא פגשתי את בעלי אור לפני עשר שנים. מאד קשה להתחיל חיים ציבוריים לבד ובכלל זה דבר שכדאי לעשות בגיל יותר צעיר".

מה החלום שלך?

"החלום שלי הוא להיות שרת החינוך. אין דבר שישמח אותי יותר מלהשפיע על עולם הערכים שעליו גדלים ילדיי ישראל, וביום שבו אני אזכה לעצב את החינוך בישראל אני אהיה מאד מאושרת בפוליטיקה".

 תקציב להתנחלויות או לישובי הדרום?

"פריפרייה בראש, ההתנחלויות בראש. ההתנחלויות הן סוג של פריפרייה, הן שומרות על קו הגבול המזרחי שלנו ולכן חשוב להשקיע בשניהם".

ליברמן או בנט?

"שניהם צמחו בליכוד ואני מאחלת להם לחזור הביתה".

דרעי או ישי?

"אלי ישי שתמיד האמין בשלמות הארץ, בניגוד לדרעי שהאמין בחלוקת הארץ".

"היהודים באים" או "סרוגים"?

"סרוגים".

מדינה אחת או שתי מדינות?

"מדינה אחת לעם היהודי עם מיעוט ערבי".

אחד מילדייך בזוגיות עם מוסלמי, זורמת?

"לא אקבל אף בן זוג שלא יוכל להינשא עם הילדים שלי כדת משה וישראל".

אחד מילדייך בזוגיות חד מינית, זורמת?

 "חוזרת על אותה התשובה".

מדליפה לעיתונות או מתאפקת?

"מדליפה. רק מתי שמותר".

 >> עקבו אחרי "אנשים" גם בפייסבוק 

"אנשים"- ימים א'-ג', 18:50