הרבה לפני שנכנסה לבית "האח הגדול" וגרמה לדור ויניב לאיבוד עשתונות, הכישורים האסתטיים המובחרים של אור דניאל הגבירו את דפיקות הלב של שלל זכרים ברחבי הארץ, כאשר הגיעה ההכרזה על כניסתה לבית.

דניאל הפכה לסנסציה בהתהוות ואפשר להמר על כך שהדוגמנית הלוהטת היא כאן בשביל להישאר ולא משנה מתי יסתיים המסע שלה בנווה אילן.

את ההיכרות הראשונה שלה עם סנוורי הפלאשים ערכה דניאל כאשר יצאה בעבר עם המסלסל כובש הלבבות, אייל גולן. אור, שאז נקראה בשם אורלי, הייתה מעורבת בקשר רומנטי עם הצ'ארמר לפני שלוש שנים, קשר ששרד מספר חודשים בלבד, אבל השאיר לא מעט רשמים אצל הבחורה.

אין תמונה
עם האקס. הייתה שם אהבה

"הכרנו בצורה הכי אבסורדית, אם הוא רואה את זה היום אז הוא נקרע מצחוק", מספרת דניאל בראיון מיוחד לתוכנית 'אנשים' רגע לפני כניסתה לבית. "הייתי עם האקס שלי בים המלח והוא היה שם עם חברים שלו, ושבוע אחרי פשוט נתקענו באותו המקום בתל אביב. הבאתי שמלה מחו"ל ואמרתי לעצמי מה הסיכוי שמישהו יראה אותה גם כאן בים המלח. לבשתי אותה באותו יום בתל אביב, ופתאום הוא עצר אותי ואמר לי 'השמלה הפרחונית אה', וככה זה התחיל".

הייתה שם אהבה?
"בהחלט הייתה שם אהבה. איתו אי אפשר שלא. הוא מצחיק בצורה לא נורמאלית, זה בן אדם שאת קמה לצידו עם חיוך באופן תמידי. הוא יודע להגיד את הדבר הנכון, נותן מין שקט ופשוט כיף להיות בסביבה שלו. פשוט כיף".

אייל גולן ואור דניאל (צילום: אלעד דיין)
הכי מצחיק שיש | צילום: אלעד דיין

הרבה לפני החשיפה הגדולה, דניאל בת ה-24 מציגה סיפור חיים מרתק ובכתבה המלאה היא מספרת על הילדות הלא פשוטה שהייתה לה, על היחסים המורכבים עם משפחתה ועל איך זה שבגיל צעיר מאוד היא החליטה לעזוב הכל ולקחת מזוודה, 400 שקל ולנסות את מזלה בעיר הגדולה.

עוד דבר אחד שמאפיין אותה, בהפתעה גמורה, הוא שלמרות מראה השלמות שלה היא נוטה לסבול מחוסר ביטחון. "עד היום החוסר ביטחון שלי יושב שלי פה מאחורי הראש".

ומה הוא אומר?
"שאת לא משהו, את לא. אבל כל פעם שאני על סטים אז אני אומרת לעצמי 'את כאן, אז כנראה שזה אומר עלייך משהו'".

לא ידעת שאת יפה לפני זה?
"תמיד העירו לי ברחוב וזה כיף וזה מחמיא, אבל לא ראיתי את זה ככה, ועד היום אני לא רואה את זה ככה".

>> ברבי גירל: כריסטינה אגילרה רזה מתמיד

mako בידור בפייסבוקבטוויטרבאינסטגרם ובגוגל +

בשמש (תמונת AVI: mako)
עם דור. הרומן הבא? | תמונת AVI: mako

הראיון המלא ישודר בתכנית "אנשים" הערב ב-18:50.