ח"כ ציפי חוטובלי מהליכוד הודיעה לפני כשבוע וחצי על אירוסיה עם המוזיקאי והמשפטן אור אלון, בן ה-30 וזכתה אפילו לזר פרחים וברכות מראש הממשלה בנימין נתניהו. בראיון זוגי לתכנית "אנשים" הם מספרים על ההיכרות ביניהם. "הסיבה שאחי הכיר לי אותו, היא ששברתי איזשהו טייפקאסט. הרבה שנים אנשים ניסו להכיר לי את האנשים הכי רציניים שהם הכירו בסביבה: אנשים שנמצאים עיצומו של מסלול דוקטורט וכל מיני דברים כאלה. אבל אני רציתי משהו אחר, רציתי אדם ערכי, שמביא אתו שמחת חיים, חיוניות, הומור אם אפשר בעולם הרציני בו אני חיה. ומצאתי את אור".

על הסיבות שהקשו עליה למצוא בן זוג עד עכשיו היא מספרת, "אני חושבת שהייתה רתיעה, קודם כל, מהעיסוק בפוליטיקה. לגברים לא קל עם זה שאישה נעדרת הרבה שעות מהבית, הם נרתעים מפרסום, מכך שהאישה שלהם הופכת להיות נכס לאומי. הרגשתי שאני משלמת מחיר אבל הרגשתי בעצם שמי שלא מוכן לקבל את הפוליטיקה, לא מוכן לקבל אותי" ואור היה מוכן, "פגשתי את האישה שרציתי. היא מדהימה אז אין כאן משהו מסובך במיוחד. זאת האישה שאני רוצה וזכיתי", מספר אור.

על פער הגילאים ביניהם אומרת חוטובלי, "לי אישית היה ברור שאתחתן עם בחור צעיר ממני. כל הבחורים שניהלתי איתם מערכות יחסים מהרגע שאני בפוליטיקה היו צעירים ממני. היתרון בגיל הצעיר שזה מאפשר לצמוח עם אדם יחד".

אחד האירועים המרגשים הקשורים באירוסיהם היה כשהגיעה איתו לכנסת להשבעה "זה היה היום הכי מרגש שהיה לי בפוליטיקה", היא מספרת, "פתאום הרגשתי שאני לא לבד במסע הזה, במסע הפוליטי".

עכשיו כשהם מתחילים לחשוב על איך תראה החתונה, הם מבינים שלא יוכלו להסתפק בחתונה דתית צנועה "כשאתה איש ציבור, האירוע הכי אינטימי, הופך להיות נחלת הכלל ואנחנו נצטרך לשבת ולחשוב איך אנחנו מתווכים בין הרצון שלנו לשמור על שמחה פרטית לבין העובדה שלא נצליח", אומרת חוטובלי. 

אנשים, ראשון-שלישי ב-18:50