לניקול ראידמן ממש לא אכפת שתבקרו אותה על אורח החיים הראוותני שלה: "אחד שם את הכסף בבנק, שני משקיע במניות, אני משקיעה בנעליים", היא אומרת, "אני חיה על פרובוקציות". אבל מסתבר שהמעושרת לא תמיד הייתה כל כך מאושרת. בראיון שקיים איתה חיים אתגר בו היא סיפרה על ילדותה הקשה כעולה חדשה וגם על האלימות שספגה מבן זוג לשעבר.

 >> עקבו אחרי "אנשים" גם בפייסבוק

"שבועיים לפני שעברנו לכאן ההורים שלי התגרשו סופית ואבא שלי סירב לעלות לארץ - הוא אמר שכאן הוא יהיה מנקה רחובות", היא מספרת, "לא דיברתי איתו שנים, הייתי מאוד פגועה ממנו. הייתי צריכה להתמודדד עם מציאות חדשה, לא הכרתי אף אחד, לא היה אף אחד שיעזור לי ויסביר לי מה עושים". ההסתגלות לארץ ותרבות החדשה לא היו קלים לראידמן שסבלה מהצקות בבית הספר: "בתור ילדה לשמוע שאת רוסיה זונה ושאין לך זכות קיום, גרם לי לסגל לעצמי דרך חיים שבה כל הזמן אני צריכה להוכיח לעצמי ולאנשים שסובבים אותי שאני שווה משהו".

בגיל 18 היא הכירה גבר שהיה מבוגר ממנה ב-25 שנה, ומה שהחל כאהבה גדולה הסתיים בטונים צורמים: "הייתי אישה מוכה. לא קיבלתי כאפות רק בבית ספר אלא גם ממנו. בית המשפט הוציא צו הרחקה ושם זה נגמר", היא מספרת, "היום אני אומרת תודה רבה גם לו. גם זה חיזק אותי. תודה רבה שהייתי מספיק חזקה כדי לעצור את זה בזמן".

"אנשים"- ימים א'-ג', 18:50