כוכבים גדולים בזמר הים תיכוני חייבים לאליקו כהן את הקריירה שלהם, אבל מסתמן שיחד עם הכח הזה מגיעה הרבה מאד אחריות וגם לא מעט ביקורת. השדרן, שהפך את התכנית שלו ברדיו לב המדינה לאימפריה, מצא את עצמו לא פעם ניצב במרכזן של פרשיות לא נעימות מול גורמים שונים בתעשיית הזמר הים תיכוני. בראיון עם חיים אתגר ל"אנשים" הוא מתאר את האופן שבו הוא רואה את הדברים: "תמיד אמרו לי שאם מישהו נלחם בך ומתעסק איתך, סימן שאתה עושה משהו נכון".

 >> עקבו אחרי "אנשים" גם בפייסבוק 

הוא מגדיר את ההתנהלות שלו כשדרן כמי שעושה "ריאליטי ברדיו", וגם בביקורות שנשמעו נגדו באמצעי התקשורת השונים, עולה כי לא בדיוק מדובר באדם שסופג אש בשתיקה, אלא במישהו שמבין את הכח שלו ולא נשאר חייב למי שמתעסק איתו. אחת הפרשיות המתוקשרות ביותר המעידות על כך, היתה בינו לבין הזמר והמפיק המוזיקלי אייל גולן."היתה התנהלות לא נכונה של אייל מול תחנת הרדיו. זמר כמו אייל גולן לא יכול לבוא ולהגיד לי 'תשמע אליקו

אייל גולן בהופעה בקיסריה (צילום: אלוני מור)
"התנהלות לא נכונה". אליקו על גולן | צילום: אלוני מור
החתמתי ארבעה-חמישה זמרים חדשים ועכשיו תשמע אותם'. אם אני לא אוהב אז לא אשמיע ואם כן אז כן", הוא אומר, וממהר להדגיש שלמרות ההיסטוריה המורכבת, הוא לא נותן לעניינים אישיים להשפיע על ההחלטות המקצועיות שלו: "זה מאחורינו, היום יש בינינו יחסי כבוד, יחסים קורקטים, לא אחים ולא חברים".

 "אנשים" - א'-ג', 18:50