כל מי שחשב שהנוכחות הציבורית של ליהיא גרינר תסתכם בחרישת השקות מאסיבית, טרחנות אייטמים מאולצים והיאחזות נואשת בקצבת התהילה הזמנית שלה, מוזמן לקחת את כל ההנחות ולהטביע אותן בניאגרה הקרובה.

במה שבהתחלה נשמע כמו מתיחה מתוזמנת היטב, תופיע גרינר בשלב הקדם האירוויזיון בסוף החודש כזמרת מן המניין, ומי יודע יתכן ותהפוך לגלי עטרי/דנה אינטרנשיונל גרסת הוואלי. "כשנכנסו לאולפן והתחלנו להכין את השיר ולכתוב אותו, אמרתי לעצמי פאק! יש לנו את השיר הכי טוב", מתייחסת גרינר לאיוונט המדובר בראיון מיוחד לתוכנית "אנשים", "אני לוקחת את כל הדבר הזה נורא ברצינות ויודעת שיש לנו את השיר הכי טוב".

מה לליהיא גרינר ולשירה?
"אני שרה מלא זמן מגיל קטן. מגיל 9 אני שרה במקהלה. הייתי שרה מלך האריות", סיפרה גרינר שבעוד כשבוע תופיע בקדם האירווזיון ותתחרה מול זמרים מנוסים וגם בוגרי ריאליטי בדיוק כמותה, "אני עולה לשיר מול קטלין", מגלה ליהיא באמצעות הודעת SMS שקיבלה במהלך צילום הכתבה.

מלבד ההזדמנות החדשה לפתח קריירה כזמרת, מתייחסת מלכת הטראש גם לביקורות הנוקבות על ריבוי ההשקות בהם הופיעה והפיכתה לפרסונה נון גרטה אצל לא מעט אנשים.

"אותם אנשים שקשה להם איתי זה האנשים שלא יכולים להסיר את העיניים ממני. זה הכל בא לי כל כך טבעי ולא תכננתי שום דבר, גם בעניין ההשקות. לא ידעתי שאסור ללכת לכל כך הרבה השקות. קיבלתי הזמנות אז הלכתי. זה כיף שכולם מצלמים אותך וכל תשומת הלב סביבך. אני אוהבת את זה".   

את מבינה את הביקורת שיש לאנשים כלפייך?
"אני לא מבינה את הביקורות של נמאס מליהיא גרינר. מה קרה שעשיתי לאנשים כל כך רע. מה צובט לכם כל כך? אני קוראת טוקבקים ומגיבה לאנשים בתודה. בזכותכם אני כאן".  "אנשים רואים בליהיא גרינר גימיק, בסך הכל ליהיא היא בנאדם אמיתי", מסכם האמרגן הצמוד יריב נתי.

לרכילויות הכי מעניינות - הצטרפו ל-mako בידור בפייסבוק

אנשים, ראשון - שלישי, 18:50