>> השיר האחרון של לי בירן

לי בירן (ליבי) נכנס לחיינו דרך כוכב נולד אבל זאת הייתה רק ההתחלה. עכשיו הוא כבר בכל מקום - מגיש בערוץ ניקולודיאון לילדים, שחקן קולנוע, מככב בסדרת הטלוויזיה "ילדי ראש הממשלה" והוא רק בן 21.

המטרות שלו ברורות: הצלחה בישראל ואח"כ להצליח בעולם ולכבוש את וומבלי. אלבום אחד הוא כבר כתב באנגלית והוא לא מתבייש לחלום בענק. "אני לא צריך לעצום את העיניים בשביל לדמיין את זה" מודה בירן.

"החפירות שעשיתי במוזיקה, לא הביאו אותי לתחתית. כלומר, לא משנה עד כמה עמוק הכנסתי את היד לקערה, לא הגעתי לתחתית. וזה עניין אותי. אמרתי לעצמי שיש כל כך הרבה מה לגלות פה ועד היום לא הגעתי לרבע" מודה ליבי.
 
על המקום השני באותו גמר מותח מול ישראל בר און וכרמל אקמן: "יכול להיות שתשומת הלב יותר מופנית למקום הראשון וזה נותן למקום השני את השקט שהוא צריך שניה כדי להתאפס" מודה בירן.

החלום הגדול - להתחתן

"אני לא עונה לאף אחד כשאני כותב שיר כי יש מן רצף כזה של זרימה שאסור לך לשבור אבל רק לה (אלונה חברתו ד.ע) אני עונה כי אני יודע שאם אני אענה לה זה יתן לי עוד השראה" חושף לי בירן על האהבה בחייו, אלונה, בת 23, מפיקת פרסומות לטלוויזיה.

"יש לי הרבה חלומות" מודה בירן. "אני רוצה להופיע בוומבלי ולעבוד. אבל אני יודע שהדבר הספציפי הזה, של להתחתן ולהקים משפחה, אני יודע שזה הדבר שיעשה אותי הכי מאושר בעולם" מוסיף.

>> הלך הילד, נשאר הפלא - החלום של שי אגסי הופך למציאות

אנשים, ימי רביעי וחמישי בשעה 18:50