הערב תיכנס לבית האח הגדול חבורה של זרים. במשחק הזה כולם מתחילים אנונימיים ואחד מהם יהפוך לג'קי, שפרה או האלירז הבא - המנצח הגדול של האח הגדול. שלושתם הפכו להיות בני משפחה של כולנו ממש כשהם יוצאים מהבית ומהסלון שלנו לתוך היסטריית כוכבות. לפחות ככה אנחנו חשבנו.

"אני לא שונה, אני מיוחד" - ג'קי מנחם

רגע לפני שג'קי מעביר את התואר למנצח הבא, הוא עדיין גר עם אימו ושני אחיו בדירת שני חדרים ברמת גן. בהתחלה הוא זרם עם איך שהחברה חשבה שהוא אמור להתפרנס והסתובב בין אירועי היחצנות. "לא הלך לנו. זה מקום ריק. נגעו בך בתור בובה. אנחנו לא בובות, אלא בני אדם" מסביר ג'קי מנחם.

כמובן שמשרת המנהל עדיין לא שלו בערוץ הטלוויזיה והאתר ONE אבל גם את הג'וב ככתב השיג בניגוד לעצתם של מקורבים. "הרגשתי טוב בתחום הזה ואמרתי שאעשה הכל כדי להגיע אליו" מודה ג'קי. "הסוכן אמר לי 'חכה נעשה דברים אחרים'" מסביר. מלבד כתבות צבע ב-ONE, הוא הפרזנטור של חברת בגדי ספורט ורוב הזמן נאלץ להתנצל שלא כבש את המסך כמו אלירז. "הרבה אנשים שואלים אותי 'איפה אתה', ואני מבסוט מאיפה שאני נמצא, החלום של ג'קי הוא לא להיות שם, אלירז, אלא להיות עם עסק ביד בסופו של דבר" מודה ג'קי.

"אני מאוהב" - אלירז שדה

אלירז באמת נמצא במקום אחר מבחינה תקשורתית. מיד עם היציאה מהבית קיבל תכנית בערוץ 24, הוא פאנליסט קבוע בתכנית "דיבור ישיר" בערוץ 2 והגיע עד הפריים טיים כשהגיש עם ארז טל את השעשועון "אל תפיל את המיליון". בין לבין הוא כותב שירים שאותם מלחין אדיר גץ ודי ברור שהשירים מופנים למערכת היחסים בינו לבין אילנית לוי, שהפכה לאחרונה לרצינית. "אני מאוהב. לא פשוט אבל מאוהב" מודה אלירז.

"נולדה להיות כוכבת" - שפרה קורנפלד

"היא בחורה שהייתה לה את כל האפשרות לחרוך את המסך מכל הכיוונים שלו ולעשות כסף וקריירה מהירה ומעדיפה ללכת לספרות, ז'אנר אחר לחלוטין, גבוה הרבה יותר. כיף לראות שהיא לא מתפתה לכסף מהיר ולא לקריירות של דוגמנות-הגשה" מספר קובי אריאלי שהגיש לצד שפרה קורנפלד את "ציפורי לילה" בגל"צ. "היא לא מפסידה כלום" מוסיף.

מאז שיצאה מהבית, שפרה קורנפלד ועורך 'ארץ נהדרת', מולי שגב הכירו, התחתנו ולאחרונה הפכו להורים לביתם עמליה. אחרי החשיפה האדירה, הפציעה שפרה פה ושם בטלוויזיה, הספיקה להגשים חלום ולהגיש את 'ציפורי לילה נודדות' בגלי צה"ל ואז נעלמה. "היא נולדה להיות כוכבת, היא מוכשרת, היא יפה, יצירתית ועומדת להוציא ספר שיכה גלים" מודה קובי אריאלי.

יכול מאוד להיות שכמו שפרה, גם ג'קי יפרד בקרוב מהמצלמות שהפכו אותו למלך כי כולו עדיין בשלב סימן השאלה. "לא טוב שזה לא סדר יום קבוע. אתה מסתכל סביב ואתה רואה כולם עובדים ואני מה?" מסביר ג'קי. "אני רוצה שקט, בן אדם צריך להרגיש נוח עם עצמו. זה סוד החיים. כשלבן אדם נוח עם עצמו וטוב לו בגוף שלו ובראש שלו, הוא ניצח את החיים" מסכם אלירז.

>> אליס מילר נגד העולם

אנשים, ראשון-שלישי ב-18:50