הספירה לאחור החלה, בעוד כשבועיים זה קורה, ובעוד רבים עדיין מתלבטים למי להצביע נדמה שלסלבס שלנו כבר יש כיוון. גם השבוע המשיכו במערכת "אנשים" להתקשר לאנשים שכולנו מכירים כדי לשאול האם הם כבר החליטו, הנה מה שהם ענו:

ליאור דיין:
"המחנה הציוני. כיוון שזאת הבחירה השפויה היחידה במדינת ישראל. בתור מי שנולד לו השנה ילד אני חושב שיש סוג של אחריות להשאיר פה מדינה הגיונית, שפויה, שאולי גם תחזיק מעמד מעבר לעוד עשור".

יוסי גיספן:
"הנטייה היא ללכת עם משה כחלון. כי אני חושב שבדברים הגדולים של  מי יהיה ראש ממשלה יש מספיק אנשים שיצביעו. אני חושב שבדברים החשובים כמו הנושא החברתי כחלון הוא מבחינתי האלטרנטיבה".

גיא לואל:
"נטיית ליבי היא לא ללכת להצביע פה מרוב גועל נפש, כי זה מגעיל אותי. אני לא מאמין לאף אחד. אני חושב שביבי חייב לעוף. אני לא משוכנע שיש אלטרנטיבה ממש מוצלחת וזה מבאס".

עינת ארליך:
"לבוז'י. כי יש שם נבחרת שבעיני היא הנבחרת הטובה ביותר. מעבר לזה אני חושבת שבבחירות האלה צריך להצביע לאחת מהמפלגות הגדולות ולא לבזבז קול למפלגות קטנות".

כל מה שרציתם לדעת על תומר שרון (תמונת AVI: mako)
באופן כללי גוש השמאל מקובל עליו, מעדיף לחזק את מרצ | תמונת AVI: mako

אסי לוי:
"אני בוחרת מרצ. הם מייצגים את כל מה שאני חושבת ומרגישה, את דרך החיים שלי. אני חושבת שאוי ואבוי יהיה לנו אם מרץ לא תהיה בכנסת. הקול השפוי בחברה הישראלית המשוגעת הזאת".

אלכס אנסקי:
"אם אני אגיד לכם  למה אני מצביע, ילכו אחרי כל כך הרבה מצביעים, זו תעמולת בחירות. אני לא רוצה. אני אתן את הקול שלי לטובת העם והמדינה והציונות והשלום ואחוות עמים".

ליטל שוורץ:
"אני אשמור את זה לעצמי נראה לי. מניסיון של אחרים אני מעדיפה פשוט פחות להיות מעורבת בדבר הזה".

תומר שרון:
"במחנה הציוני או במרצ. עוד לא החלטתי. כל גוש השמאל מקובל עלי. יכול להיות שצריך לחזק את מרצ דווקא כי אם היא לא תעבור את אחוז החסימה תהיה לגוש הזה בעיה רצינית".

גלעד כהנא:
"אני אצביע להרצוג ולבני מהסיבה הפשוטה שאני מרגיש שאנחנו נמצאים בהקפאה ארוכה זה זמן רב. אני חושב שחייבים לשנות מיידית את מי שעומד בראש ולכן לבני והרצוג".

"אנשים"- ימים א'-ג', 18:50

 >> עקבו אחרי "אנשים" גם בפייסבוק