אחרי שהודיע על הצטרפותו למפלגת "העבודה" בראשות בוז'י הרצוג לקראת בחירות 2015, אלדד יניב מרגיש היום שניתנה לו הזדמנות נוספת לנקות את הפוליטיקה הישראלית מהשחיתות שחוגגת בה, וגם הפעם הוא אינו מתכוון לחסוך כלום ומאף אחד.

"אהוד ברק הוא איש מושחת ציבורית בהחלט". פותח יניב את הראיון שנערך במסגרת התכנית "אנשים", אותו תוכלו לראות במלואו הערב. "גם ליברמן, כשאני רואה אותו, אז הוא זה שמשפיל מבט, לא אני", ממשיך יניב לרסס, "כשאני אומר שאני רוצה לעזור בהחלפת נתניהו, אני חושב שאביא את הכישרון שלי לידי ביטוי. אני מנהל מאבק ואני מאמין בו -  אם לא אבחר, אז לא אבחר, אני אמנם נורא רוצה להיבחר, אבל אני לא רוצה להיות בשום מקום בו לא אהיה נאמן לעצמי", הוא מספר.

>> עקבו אחרי "אנשים" גם בפייסבוק

אך מה לגבי הקולגות החדשים שלו? האם הם יסמכו על האיש שחשף הכל על אלו שעבד איתם בעבר? התשובות ליניב: "אני חושב שנאמנות של איש ציבור היא קודם כל לציבור, ולא לאדם איתו אתה עובד", הוא מספר בקול מלא ביטחון, "אני ממש לא מקבל את זה שבפוליטיקה אתה מכניס דולרים לחשבון הבנק שלך - אם אראה שחיתות אצל אנשים שאני עובד איתם, אהיה הראשון לחשוף זאת - אנשים ישרים לא צריכים לחשוש מהאמת". 

"אנשים" - ימים א'-ג' ב-18:50