בשבועות האחרונים יצאה מערכת "אנשים" בסדרת תכניות על האנשים שאתם חושבים להצביע להם, כעת, פחות משבוע לפני הבחירות, הגיע הזמן לסכם ולשאול את השאלות שעשויות להכריע את ההתלבטות שלכם, והפעם דרור לא לבד. יחד איתו הגיעו אילנה דיין, ארז טל, גלית גוטמן, יואב לימור, אסף אטדגי, נדב בורנשטיין ושלושת החיימים: חיים הכט, חיים אתגר וחיים כהן. 

>> עקבו אחרי "אנשים" גם בפייסבוק 

כל אחד מראשי המפלגות הגדולות (בנימין נתניהו, יצחק הרצוג, נפתלי בנט, יאיר לפיד, משה כחלון ואיימן עודה), קיבל שאלה אישית ודקה אחת בלבד להשיב עליה. אילנה דיין למשל ביקשה להכיר את איימן עודה יותר לעומק כדי להבין את המניעים שלו: "מי שראה אותך בעימות בערוץ 2, לא יכל שלא להתרשם שאתה מחפש להוביל שיח אחר עם החברה הישראלית. מעניין אותי לשמוע אם הייתה לך בחיים חוויה משעמותית, טובה או פחות טובה, עם היהודים שפגשת? משהו שגרם לך לשינוי, משהו שיכול לגלות לנו משהו עליך ועל הדרך שאתה רוצה עכשיו להוביל בכנסת".

זו התשובה שהוא קיבל: "אני רוצה לשזור בין שני אירועים מכוננים – האחד זה ששהיתי חודש שלם בכפרים הבלתי מוכרים בנגב, והשני זה שאני ישנתי גם בשדרות רטושילד במשך המחאה החברתית. שם התפכחתי שהטוב הכללי הוא טוב לכל האזרחים – גם הערבים. לכן נאבקתי שם למען צדק חברתי לכל האזרחים, זה צריך להיות מאבק משותף של כל המוחלשים במדינה".

"בחירות אישיות": צפו בספיישל הסיכום המלא