עונת הבחירות מכה בישראל בפעם השלישית ברציפות, אז כדי להפוך את התקופה הקרובה לקצת יותר מצחיקה תוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" חוזרת ביום רביעי הקרוב (21:15 בקשת 12) לעונה ה-17 במספר. השחקן וכוכב התוכנית, אורי לייזרוביץ', הגיע ל"אנשים" עם חיים אתגר וקורין גדעון כדי לספר מה מצפה לנו בעונה הקרובה. 

"התחלנו את הצילומים של כל המערכונים, אנחנו עולים על הרכבת הרים הזאת", סיפר, "זה הכל מעכשיו לעכשיו. אנחנו בעצם מהדורת חדשות, אנחנו סוג של מראה של מה שקורה באמת בארץ, אז אנחנו כל הזמן בהיכון, אז מהדקים חגורות ומחכים כבר להתחיל את העונה. אני בר מזל להיות שם".

הבלוגר מוחמד מגן על נתניהו  (צילום: מתוך "ארץ נהדרת 16", קשת12)
אורי לייזרוביץ' בתור הבלוגר הסעודי | צילום: מתוך "ארץ נהדרת 16", קשת12

לייזרוביץ' אמנם הצטרף לצוות הטאלנטים של התוכנית רק בעונה שעברה, אבל כבר יכול לזקוף לזכותו כמה חיקויים מדויקים ומצחיקים במיוחד, מארז טל ועד הבלוגר הסעודי. למרות ההופעה המוצלחת שלו, לייזרוביץ' מספר שלא תמיד יש לו מספיק זמן לעבוד על הדמויות. "לפעמים נותנים התראה של שלושה ימים ולפעמים אתה מגיע לקריאות, שזה יום לפני, ואומרים לך אתה עושה אותו מחר", אמר, "אבל האמת זה פאן, בהתחלה חששתי אבל זה מעולה". 

אחד החיקויים הזכורים ביותר שלו הוא של אלירז שדה בתור מגיש מהדורת החדשות של הליכוד TV. כשנשאל איך הגיב שדה לחיקוי ענה שבהומור, והוסיף: "אנשים שלא מקבלים את החיקויים שלהם בהומור זה אומר משהו, חשוב לי להגיד את זה. די, הומור עצמי, פאן, כיף עד כמה שאפשר".