דרור גלוברמן (צילום: אלדד רפאלי)
חוזר בעונה חדשה. דרור גלוברמן | צילום: אלדד רפאלי

אחרי שתי עונות, "אנשים" בהנחיית דרור גלוברמן, חוזרת לעונה חדשה. גם העונה, במרכז התכנית תהיינה כתבות דוקומנטריות שחושפות צדדים לא מוכרים בדמויות המרכזיות על סדר היום הציבורי מכל התחומים - פוליטיקה, כלכלה, תרבות ובידור. המצלמה של "אנשים" תתלווה למרואיינים ותתעד אותם בין היתר בביתם ועם משפחותיהם.

לוסי אהריש מצטרפת אל צוות הכתבים הותיק, דרור גלוברמן, חיים אתגר, אורלי מירקין ויואב לימור, ויחד הם ילוו את האנשים שכולם מדברים עליהם. כמו כן, לאור מערכת הבחירות הסוערת שיצאה לדרך ותגיע לשיאה בינואר הקרוב, העונה הנוכחית תתרכז בבחירות 2013 ובמפה הפוליטית המתעצבת מחדש בימים אלו.

מהבורר הכי מבוקש ועד תפקיד חייה של מירי בוהדנה

שלום דומרני (תמונת AVI: mako)
הבורר הכי מבוקש בעולם התחתון. שלום דומרני | תמונת AVI: mako

הכתבה הבולטת ביותר שנערכה, הייתה כתבתו של חיים אתגר על שלום דומרני. בכתבה ששודרה בספטמבר 2011, סיפר איך הפך בנו של מנהל מרכז גמילה מסמים באשקלון, לסוחר סמים אלים ולראש ארגון פשע, והאם אכן חבר למרגול כדי להשתלט על הזמרים הים תיכוניים הצעירים. הכתבה גרפה עשרות אלפי צפיות ועוררה תגובות ברשת.

>> לכתבה המלאה על הבורר הכי מבוקש בעולם התחתון

בראיון ראשון ובלעדי ששודר בפברואר האחרון, חשף יובל טופר, הגבר הראשון שנכנס להריון, יחד עם אימו את המסע המופלא שעבר עם משפחתו על זהות, אהבה ועל קבלת האחר.

>> לכתבה המלאה על יובל טופר: הגבר הישראלי הראשון שנכנס להריון

בכתבת הפרופיל שהכין חיים אתגר על הרב יצחק פנגר, אחת התופעות הבולטות ברשת בשנים האחרונות,  סיפר איך הפך הנער ששנא חרדים לתלמידו של הדלאי לאמה ולמאסטר עולמי ברייקי, עד שזכה ללהתגלות אלוהית שהפכה את חייו.

>> לכתבה המלאה על התופעה ששמה הרב יצחק פנגר

יפעת גליק מספרת בכתבתה על הזוגיות של מירי בוהדנה ובבו קובו, שקל להבין מדוע היא מושכת תשומת לב - דוגמנית נחשקת ואיש עסקים ממולח, שביניהם מפרידות כמעט 30 שנה, באו מרקע לא קל ובנו את עצמם בשתי ידיים. כיום הם מגדלים יחד משפחה ואחוזה ברשפון. ההצצה הנדירה לביתם, לילדות של מירי בשדרות, לתקופה הפרועה בתל אביב ולאימהות הייתה מהבולטות בעונה הקודמת

>> לכתבה המלאה על תפקיד חייה של מירי בוהדנה

אנשים חוזרת בעונה חדשה, ראשון-שלישי, בשעה 18:50