בראיון לניב גלבוע ב"אנשים" (22:50, ערוץ 12), בינו גבסו, אולי הדוקטור הכי מפורסם בישראל, סיפר שהמון אנשים מגיעים מהעולם לטעום את האוכל שלו.

איך גילו אותך בעולם? אני מנסה להבין.
"אתה יודע, כשאתה נותן, אחרי זה אתה מקבל. אני נותן את הכל, את כל הכוח שלי, את כל החיים שלי". בשלב זה הד"ר לא יכול היה לעצור את ההתרגשות שלו ופרץ בבכי. "תראה, בשביל לקבל, צריך לתת. אני נותן".

עוד בתוכנית, הד"ר ואשתו מזל סיפרו לגלבוע על היחסים: "אנחנו בקשר הכי טוב בעולם, אבל לא בקשר", הוא הודה, ופירט: "צמודים אחד לשני, אבל כל אחד עושה מה שבא לו. החיים הכי טובים בעולם זה כשהקשר קצת מנותק". גם אשתו הסכימה עם הדברים, והוסיפה: "הוא עושה מה שהוא רוצה, אני לא מתערבת לו. אני לא שואלת אותו לאיפה הוא הולך, והרבה פעמים הוא לא היה ישן בבית".

כבר בגיל 11 החל גבסו לעבוד במסעדה של אביו, וגם בצבא שירת כטבח. לאחר הצבא, החל לעסוק בחלפנות כספים, מה שהוביל אותו לרצות שנת מאסר על רקע הגשת כתב אישום נגדו בגין עבירות שביצע. במהלך שהותו בכלא עבד במטבח והתמחה בהכנת שקשוקה לאסירים. מה שהוביל אותו, לאחר השחרור מהכלא, לפתיחת המסעדה הראשונה שלו ביפו, "דוקטור שקשוקה", שהפכה לשם דבר בישראל. בעקבותיה, פתח גבסו מסעדות נוספות תחת אותו שם בתל אביב, הרצליה וראשון לציון.

"אנשים": א'-ה' ב-22:50, קשת, ערוץ 12