היא הייתה אחת מחברות הכנסת הבולטות והפעילות, בוודאי החברתית שבהן, כשמאחוריה הובלת המחאה החברתית ב-2011. סתיו שפיר שמה אומנם את הפוליטיקה בצד, אבל גם היום היא לא מפספסת אף הפגנה כנגד הרפורמה המשפטית - כשבמקביל, מגדלת את בתה הבכורה, אייר, בת משותפת לה ולבן זוגה, עמית סטיבה.

בריאיון לאנה בורד ב"אנשים" הערב (רביעי, אחרי "לילה טוב עם גיא פינס", ערוץ 12), היא מתארת כיצד הכירה את עמית, טייס קרב ובנו של המיליארדר איתן סטיבה. "הייתה התאהבות מאוד מהירה, יותר ממשהו שיכולתי לצפות לו", מודה שפיר, "כשעמית הגיע ממש הרגשתי שזהו, זה הבן אדם שלי, זו הנפש התאומה שלי. זה הדבר הזה שמדברים עליו, ואז את כל הדברים האחרים כבר פותרים".

"יש לעמית עוד ילד מהמם, ומיד ראיתי את האבא שבו", היא נזכרת, "זה היה מאוד מרגש. יש לו משפחה מדהימה. לשנינו היה מאוד ברור".

השניים נישאו בטקס אזרחי מצומצם בנוכחות חברים קרובים ומשפחה, שקיבלו את ההזמנה לחתונה בהתראה קצרה מאוד, שלושה שבועות לפני. "אנחנו לא אנשים שמתכננים כל כך רחוק", היא מסבירה.

מאז שמערכת היחסים שלה עם עמית יצאה לאור, שפיר סופגת לא מעט טוקבקים ביקורתיים כמו: "המחאה החברתית השתלמה", "ממחאת האוהלים עברה לפנטהאוז" ו"מכל הפוזה של לוחמת הצדק, יצאה גולדיגרית". הערב ב"האנשים", שפיר תגיב לאותם האנשים שמעבירים ביקורת על הזוגיות שלה.