מאחורי העיתונאית ופרשנית הספורט שרון פרי, עומדת קריירה מצליחה וענפה. היא התחילה את דרכה כשדרנית קווים ב"שירים ושערים", המשיכה להגשת התוכנית "הדקה ה-91" עם יורם ארבל, שימשה ככתבת באתר האינטרנט ONE, ועוד שלל עבודות ופרויקטים עד שהגיעה לתפקידה הנוכחי כמגישה בערוץ הספורט.

הערב, היא מגיעה ל"אנשים" (שני, 23:14, קשת 12), וחושפת פצע קשה בדמות הטרדה מינית שעברה בתור ילדה קטנה על ידי קרוב משפחתה. "זה היה בבית של סבתא. הבתים שם היו מאוד ישנים והשירותים לא היו בתוך הבית אלא בחוץ. הייתה לסבתא שלי שכנה לא טובה, ופחדתי לצאת מהבית לבד, אז הייתי מבקשת ליווי ואז הכול קרה".

פרי נחשפת על המסך ומשתפת באומץ רב על הקושי שהרגישה בתור ילדה, ועל הסוד ששמרה במשך שנים רבות. "הבנתי שזה לא נעים לי, לא ידעתי להגיד לא כי הייתי מבולבלת. מצד אחד זה בן אדם שאני קרובה אליו ואוהבת אותו והוא משחק איתי, מצד שני הוא נוגע בי ועושה לי דברים שלא נעימים לי. אני מחלקת את החיים שלי לשניים. החיים שעד גיל שמונה כשהכול מאוד תמים, ואופטימי, חיים של ילדה. ויש את החיים שאחרי, שאת מרוסקת. שוברים לך את הנשמה אבל לא מוחקים אותה כי היא זוכרת".