במשך חודשים נבנה בסמוך ליבנה סט הצילומים של תוכנית הריאליטי החדשה 2025, שתעלה ביום ראשון הקרוב בערוץ 12. במקום נבנתה עיר שבה יתקיים המשחק, ולפי השמועות יהיו בה בניין עירייה, בנק, מלון, מסעדה וחנות בגדים. התושבים של 2025 ייחשפו רק בערב הפתיחה, ועד אז הם רק יכולים לדמיין מי ייכנס איתם לעיר הסודית ומי כבר מחכה להם שם בסבלנות.

רגע לפני שהמשחק יוצא לדרך רתם איזק נפגשה עם מי שתשנה בקרוב את מקום המגורים שלה ותהפוך לתושבת החדשה של 2025. "בחיים לא חשבתי שאני אכנס לריאליטי", התושבת לעתיד חשפה בראיון ל"אנשים" שלחברים הקרובים שלה מצפה הפתעה לא קטנה בראשון הקרוב. הציפייה לקראת הלא נודע גורמת לה לבכות מהתרגשות אבל את החששות היא מעדיפה לשים בצד: "אני אוהבת את זה שאני לא יודעת כלום על התוכנית, כי אם הייתי יודעת הייתי מפחדת הרבה יותר".

את הפנים שלה עוד אי אפשר לחשוף אבל אפשר לספר שהיא בת 28 מרעננה, ושברור לה לגמרי שכנראה ימהרו לשפוט אותה. "אנשים חושבים שאני סנובית. אין לי בעיה שחושבים שאני ילדה שמשלמים לה הכל ושיש לי בריכה ומעלית בבית". איך היא מתכוננת לקראת הכניסה לתוכנית בתחילת השבוע? "עשיתי מלא ספורט, וארזתי את כל הבית בתקווה שיהיו שם בנות שאוכל להחליף איתן בגדים". 

"אנשים": א'-ה' ב-22:25, קשת, ערוץ 12