בעוד כחודש וחצי צפויות להתקיים הבחירות לתפקיד הנשיא הבא של מדינת ישראל והקרב בין המועמדים בעיצומו. אחד מהמתמודדים על המשרה הנחשקת הוא חבר הכנסת מאיר שטרית, שסוגר כבר 40 שנה בזירה הפוליטית, ובין לבין מטפח שלל תחביבים מפתיעים: שטרית, מסתבר, הוא חובב גאדג'טים מופלג שמתעקש שהוא הראשון שהביא לארץ את האייפון והאייפד. 

"הכאב קיים כל הזמן"

אבל מאחורי החיוך התמידי של מאיר מסתתרת טרגדיה משפחתית קשה: מירי, ביתו הבכורה, נפטרה ממחלת הסרטן אחרי מאבק ממושך, וברחבי ביתו נוכחותה עדיין מורגשת בכל פינה: "היא הייתה ילדה מדהימה, גם בשיא מחלתה שמרה תמיד על מצב רוח נהדר", הוא נזכר, ומספר שבמשך תקופה ארוכה היא נלחמה על חייה עד שלבסוף המחלה הכניעה אותה: "אתה אומר לעצמך 'אולי הטיפול הבא יצליח', עד שנגמרים הטיפולים. כשהסרטן חזר לכבד היה ברור לי שנגמר לנו המאבק".

לאחר פטירתה של מירי, מאיר ואשתו רותי חוו תקופה קשה מאוד: "הרצון שלי ושל אשתי היה לחדול להתקיים. אם יכולתי לעלות למקום מסוים, לקפוץ ולהיעלם- זאת הנחמה היחידה שיכולתי לעשות לעצמי. אין יום אחד שאני לא חושב עליה - העוקץ חד מאוד בתחילת הדרך, הזמן אולי מקהה טיפה את הכאב אבל זה שם, זה קיים כל הזמן", הוא אומר.

עוד בתכניות קשת:

הראיון המלא עם מאיר שטרית ישודר הערב ב"אנשים", 18:50, ערוץ 2