מחר (ראשון) אחרי החדשות ישודר בקשת 12 פרק הבכורה של "חשיפה", תכנית התחקירים החדשה של חיים אתגר. שני הפרקים הראשונים בסדרה פותחים מחדש את תיק דודו טופז, הבדרן והשחקן שעמד מאחורי תקיפתם של שורת בכירים בתעשיית הטלוויזיה. הפרק הראשון, "חקירה באפלה", עוסק בחקירה המורכבת שהובילה למעצרו של טופז ועוד עשרה עבריינים נוספים. לצד קציני המשטרה, הקורבנות ומרואיינים נוספים שמשתתפים בפרויקט, ייחשפו לראשונה הקלטות של שיחות, צילומים פרטיים וחומרי ארכיון.

השנה האחרונה בחייו של דודו טופז - אקסטרה (צילום: מתוך "אנשים", קשת12)
יוכי ברנדס | צילום: מתוך "אנשים", קשת12


אחת מהעדויות הדרמטיות שיוצגו בתחקיר שייכת לסופרת יוכי ברנדס, שנפגשה עם טופז באחד מאולפני הטלוויזיה בזמן שהוא הוציא לפועל את התקיפות. "הזמינו אותי לדבר על פסח דרך מלכים ג'. אני מגיעה וזמן קצר אחרי, מגיע דודו טופז לדבר על הספר שלו, שהוא הוציא באותה עת", סיפרה הסופרת. "נכנסנו לחדר והיו שם המון אנשים, אז בהתחלה התנפלו עליו האנשים שם באהבה, שבחיים לא ראיתי אהבה כזאת. הסתכלתי על זה והיה לי מרתק לראות".

"אישה אמרה לו 'אתה אדם כל כך טוב', הוא נרתע ממנה ואמר: 'אני אדם לא טוב, אני אדם רע'", אמרה ברנדס. "נהיה שקט, ואז אותה בחורה ואנשים נוספים צעקו לו: 'לא נכון דודו, אתה טוב, אתה עושה כל כך הרבה טוב בעולם'. הוא צעק חזרה: 'את לא יודעת מה את מדברת, את לא יודעת. יש בי כל כך הרבה רוע, יש בי אפלה, אני אדם רע. אתם לא יודעים כמה רוע יש לי'".