יו"ר מפלגת "יש עתיד", יאיר לפיד, ידע היטב לצפות לשאלה המאתגרת כבכל שנה, ועדיין לא הצליח לענות כשבמערכת "אנשים" ביקשו ממנו לתת לעצמו ציון על תפקודו בשנה האחרונה: "לא יודע לתת לעצמי ציונים. אני אף פעם לא מרוצה, תמיד אני אומר 'יכולתי לעשות את זה ואת זה יותר טוב'. תנו לי אתם ציון, מה שאתם תתנו אני אקבל".

כאשר שר האוצר משה כחלון התבקש לספק הבטחה לשנה הקרובה, הוא הבטיח לעשות הכל כדי לקיים את הבטחות הבחירות שלו משנה שעברה: "אעשה הכל כדי שהמצב של אזרחי מדינת ישראל, ובמיוחד הזוגות הצעירים, יהיה הרבה יותר טוב כשהם ירצו לקנות דירה, לשלוח את הבן או הבת לצבא וללימודים אקדמאים, כשהם יילכו לסופר ויזדקקו לשירותי בריאות. אנחנו עובדים לילות וימים כדי לעשות את זה בכל התחומים האלה, זה לא קל, זה מאבקים, זה לגעת בקבוצות כוח מאד חזקות כמו בנקים, חברות ביטוח, חקלאים. תעשיינים - קבוצות חזקות שלא רוצות להיפרד מרווחים עצומים ואנחנו עומדים מולן כדי לשפר את המצב של אזרחי ישראל, ובמיוחד הזוגות הצעירים". 

לשר החינוך נפתלי בנט יש הבטחות קונקרטיות למדי, שאמורות להוות המשך ישיר למהלך הכולל (ולעיתים שנוי במחלוקת) שהחל להוביל השנה במשרדו: "בשנה הבאה אני מתחייב להמשיך בהקטנת הכיתות - כלומר בשנה הבאה כבר יהיו כיתות א' וב' קטנות יותר, ותוך חמש שנים כל הכיתות בכל בתי הספר היסודיים יהיו קטנות. נמשיך עם סייעת שניה בגנים, נמשיך את המהפכה במתמטיקה שהיא קריטית לילדי ישראל כי היא נותנת הזדמנות שווה לילד באופקים ולילד בצפון ת"א, ונחולל את המהפכה של יהדות ספרד בחומרי הלימוד - עד היום סיפרנו חצי סיפור ציוני ויהודי, על הצד האשכנזי, וצריך לספר את הסיפור המלא של יהדות המזרח".

"אנשים"- רביעי וחמישי ב-18:50, שישי ב-18:30