מחר (יום ג', 18:50), ישודר הראיון המלא עם המפכ"ל יוחנן דנינו לאחר תקופה ארוכה בה לא התראיין. בראיון הוא מדבר על פרשת רונאל פישר, וגם על פרשת הניצבים שהסעירה את המדינה: "יש פה ניצבים שלא באשמתם נדחפו לתמונת המחזור הזו. אני לא אעמוד אחרי כל ניצב ואסביר, אבל אני חושב שנעשה עוול גדול לחלק מהאנשים", הוא מסביר אך מסייג: "אני לא מסיר אחריות מזה שהיו כמה אירועים קשים. והיו לנו אירועים שמחייבים טיפול. הסיפור שהכי כאב היה הסיפור של הסמפכ"ל, הוא היה הכי צמוד אלי. היה הכי צמוד אליי וזה כאב לי ברמה האישית". הוא נזכר בסיטואציה הקשה בה נאלץ לעמוד: "ישבנו אחד מול אחד, בחדר הזה, ואמרתי לו שהוא מפוטר. הוא קיבל את זה, וקיבל את זה בהבנה. הסיואציה היתה קשה. הרגשתי מאוכזב, תסתכל מה זה עושה לאמון הציבור במשטרה".

 >> עקבו אחרי "אנשים" גם בפייסבוק  

אתה רוצה לומר לי שבמהלך כהונתך ניקית את המשטרה, אבל אני חושב שחלק גדול מהציבור מרגיש שזה רק קצה הקרחון, ומי יודע מה עוד מסתתר בפנים? 

"אוקיי, בוא ניתן לשנים לעשות את שלהן. בוא נדבר על מעשים. בשנים שלי כמפכ"ל עסקתי בניקוי שורות ובהובלת דרך ערכית נורמטיבית בפנים ובחוץ. שנים יגידו כמה התהליך הזה היה יסודי ועמוק, אנחנו עוד נראה".

הדברים שנאמרו שהמפכ"ל לא יכול להזיז אבן בארגון הזה, שהמפכ"ל רק רוצה לגמור את השנה שלו – יכול להיות שזו דעה רווחת? 

"אני חושב שזה לא נכון ולא ראוי. ביטוי מיותר, אמירה אומללה".

"אנשים"- ימים א'-ג', 18:50