"ברוכים הבאים לאוטובוס של נתניהו": מגישת הטלוויזיה נסלי ברדה התייחסה בתוכנית "אנשים" להתנהלות של ראש הממשלה בנימין נתניהו בימים האחרונים בהם הרפורמה המשפטית שעושה דרכה חזרה למרכז השיח הציבורי. אתמול (ראשון), ראש הממשלה פתח את ישיבת הממשלה בהצהרה בדבר קידום החקיקה: "נתכנס השבוע ונתחיל צעדים מעשיים באופן מדוד ואחראי, אבל בהתאם למנדט שקיבלנו לעשות תיקונים במערכת המשפט". דבריו נאמרו על רקע הצלחת האופוזיציה, בסיוע מספר ח"כים מהקואליציה, למנות את חברת הכנסת קארין אלהרר לוועדה לבחירת שופטים והקפאת השיחות בין הצדדים עד להודעה חדשה.

"נוסעים יקרים ברוכים הבאים לאוטובוס של נתניהו ושו"ת. קו 2023 ליעד לא ברור. בקו הזה אין חגורת בטיחות אז תחזיקו חזק", פתחה ברדה את דבריה. "לוין לוחץ על הגז בכל הכוח, האוטובוס דוהר לרפורמה משפטית, השקל צונח, הנוסעים מימין ומשמאל מוטחים אחד בשני, הכביש מלא במאות אלפי מפגינים".

המגישה התייחסה לניסיון של ראש הממשלה להציג עצמו כגורם שקול ואחראי בשיא המחלוקת. "ואז בלימה חדה – נתניהו ברמקול מבהיר לנוסעים המבוהלים שהוא האחראי עם ידיים על ההגה. מעתה נוסעים להסכמה רחבה פינת הידברות בבית הנשיא", אמרה.

"וואו ההגה נשבר ימינה, ניסיון למחטף במינוי נציגים לוועדה למינוי שופטים - שוב הבורסות נצבעות אדום עכשיו נתניהו מנסה לתקן שמאלה - ונושם לרווחה כשנבחרת נציגת אופוזיציה", התייחסה לטענות כי נתניהו קיווה לתוצאות האלו. "אבל רגע, לפיד וגנץ קוראים לנהג שקרן ודורשים לרדת. ולוין בן גביר ונציגי הימין ה-'מלא מלא' צועקים על הנהג לסחוט את הגז בכל הכוח".

"שוב האוטובוס מטלטל פעם ככה ופעם ככה, הנוסעים מותשים כבר לא יכולים לעצור את הבחילה.
לאן אנחנו נוסעים, כולם שואלים. ולנהג נתניהו עדיין אין תשובה", סיכמה ברדה.