שימי תבורי בן ה-63 נחשב לאחד מהזמרים הגדולים שצמחו כאן, הוא חתום על עשרות שירים שהפכו לנכסי צאן ברזל, אבל גם על חיים עמוסי טלטלות. תבורי התמכר בעבר להימורים ולאלכוהול, התחתן ארבע פעמים, והביא לעולם שבעה ילדים משלוש נשים שונות. אך בשבוע האחרון נקשר שמו בסערה חדשה עם פרסום הידיעות כי בין תבורי לילדיו קיים נתק, וזאת בעקבות האישה החדשה שנכנסה לחייו, יהודית באומן.

לפני כחודשיים בלבד צולם ממפגש בין תבורי לשניים מילדיו, בנו הבכור אלירן ובן-אל, שנחשב כיום לאחד הזמרים המצליחים בישראל. בזמנו קשה היה שלא להתרשם מהאידיליה המשפחתית ששידרו, אבל בחודשים האחרונים האהבה הזו הפכה לריב מר ומתוקשר.

הכל החל כשלפני תשעה חודשים נכנסה לחייו של תבורי אישה חדשה, יהודית באומן בת ה-60 והשניים הפכו לבני זוג. בהקלטות בלעדיות נשמעים בניו שלך תבורי מודאגים מהנתק שנוצר: ""אתה הולך נגד הילדים שלך, שבעה ילדים, אתה לא רואה שמשהו מוזר?". תבורי מנסה להתגונן: "למה אתה מתנהג ככה? אני עשיתי לך משהו רע?", אך בן-אל מתקשה להסתיר את סערת הרגשות בה הוא נמצא: "אני בוכה לפני הופעות, אתה הפכת אותי ליתום ופירקת משפחה שלמה בגלל אישה". בנו של תבורי, אלעד, מספר כי לא שוחח עם אביו מעל לחצי שנה, וכל הניסיונות ליצור עמו קשר נכשלו. "משהו פה ממש לא בסדר", חוששים הילדים, "אנחנו מפחדים שמשהו יקרה לו".

השקת דיסק בן אל תבורי, 2011 (צילום: ראובן שניידר)
משפחת תבורי בימים יפים יותר | צילום: ראובן שניידר

לא רק ילדיו של תבורי מודאגים מהקשר החדש, אלא גם כמה מחבריו הקרובים של תבורי אינם שבעי רצון מהזוגיות החדשה. יואל בן אמו, אמרגנו לשעבר, מזהה את השינוי שחל בתבורי ולא לטובה: "אף פעם לא ראיתי אותו במצב נפשי ירוד ולחוץ כמו בחצי שנה האחרונה". גם ננסי ברנדס, מי שהיה חברו הקרוב במשך 35 שנה, מודאג מהנתק שנוצר: "זה לא אותו שימי שאני מכיר, הוא מבודד וסגור".

בת הזוג החדשה של שימי, יהודית באומן, גרושה שלוש פעמים הייתה גם היא בתחילת שנות ה-2000 שם מוכר בעולם הזוהר הישראלי. הרומן בין השניים התחיל בהתכתבות בפייסבוק, בזמן שעדיין היה נשוי לאשתו סילביה זיו שחיה בלוס אנג'לס, ובאומן הייתה בהליכי גירושים. בטי רוקוואי, מי שהייתה בעבר הסוכנת של משפחת באומן, מכנה את יהודית "חתולת רחוב" וכאישה מאוד מתוחכמת.

קרוביו של תבורי מספרים כי כבר בתחילת הקשר, באומן טענה שיש להם ילדה משותפת, ממפגש רומנטי חד פעמי שהתרחש בעבר. בראיון ל"אנשים" מכחיש הזוג את הטענות הללו: "לשימי אין בת ממני", מבהירה יהודית. מן הצד השני עומדים ילדיו של תבורי, אחותו ואמרגנו לשעבר, שטוענים כי הזוג הציג בפניהם בדיקת דנ"א כהוכחה. "נאמר לו חד משמעית שהבת של יהודית היא אחותנו ואחר כך הם טענו שלא", מספר אלירן תבורי, "נאמרו כל כך הרבה גרסאות שכבר אין למה לצפות יותר".

תבורי לעומת זאת מכחיש את כל הטענות שמופנות כלפיו וכלפי באומן, ומתקשה להבין את המהומה שנוצרה סביבם: "היא נכנסה לי ללב ולנשמה, ולמה שעם ישראל לא ישמח שיש לי אישה כזו מקסימה ויפה?". לבאומן יש תיאוריה מדוע ילדיו של תבורי מתנגדים לקשר: "כל זה קרה בגלל שאבא שלהם התמסר אליי קצת ולא היה לו זמן בשבילם", וטוענת כי ישנם גם מניעים כלכליים: "הם רגילים למיליונרית מלוס אנג'לס שמממנת אותם, וכנראה שהם בנו גם עליי".

באחת מן השיחות הקשות בין תבורי לבניו, מפנה יהודית באומן אצבע מאשימה לבן-אל: ""אתה עשית את כל הבלגן", ומאיימת, "אתה לא תשיר יותר בישראל". בלהט השיחה עולה גם שמו של סטטיק, שותפו המוזיקלי של בן-אל, ומי שנחשבים היום לצמד החם בישראל. במהלך השיחה, מנסה בנו הבכור של תבורי להזהיר כי מדובר בתרגיל עוקץ: "רוצים להעביר את הצוואות שלך והבתים על שמות של אנשים אחרים". תבורי דוחה את הטענות: "הם צריכים לבקש סליחה", ונראה שהסכסוך רחוק מסיום, "אני אסלח להם אבל לא אשכח".

"אנשים"- רביעי, חמישי ושבת ב-18:50