אמש שודרה בתוכנית "אנשים" כתבתו של ליאון רוזנברג עם הרב אמנון יצחק, מגדולי המחזירים בתשובה בישראל. הרב סיפר על דעותיו בנוגע למפלגת ש"ס והעומד בראשה, אריה דרעי, על האיומים שמקבל על חייו, הטראומה הגדולה מהמלחמה, ועל היריבים הרבים שצבר בדרך. בנוסף לכך, ירד הרב לטבריה, שם חיכה לו ראש העיר, רון קובי.  

כתבתו של ליאון רוזנברג עם הרב אמנון יצחק, מעוררת הדים ברשת. הבוקר (ה') הועלתה הכתבה המלאה מתוך התוכנית, בהנחייתם של חיים אתגר וקורין גדעון, לעמוד יוטיוב בשם "הרב אמנון יצחק - שיעורים והרצאות", עם שינוי אחד - פניה של גדעון טושטשו, כך שרק קולה נשמע לצד הקולגה אתגר שלא נערך. כך זה נראה.

גדעון לא שתקה על הנעשה, והתייחסה לפרשה בעמוד הפייסבוק שלה: "זה מה שקורה כשהגבולות מטשטשים, אנשים הזויים מתחילים לטשטש נשים. כל קשר בין זה לבין דת מקרי בהחלט".

עמוד היוטיוב "הרב אמנון יצחק - שיעורים והרצאות" מעלה את כל ההרצאות של הרב, ראיונות בכלי התקשורת, ואף שיתף את הקטעים המקדימים לריאיון ב"אנשים", שנשלחו לאנשיו של הרב מטעם הפקת התוכנית.

תגובתה של קורין גדעון (צילום: צילום מסך מתוך עמוד הפייסבוק של קורין גדעון)
תגובתה של קורין גדעון | צילום: צילום מסך מתוך עמוד הפייסבוק של קורין גדעון

מטעמו של הרב נמסר: "בכתבה ששודה אמש כב' הרב אמנון יצחק, אמר בפירוש לליאון רוזנברג שלארגון "שופר" אין דף פייסבוק, ערוץ יוטיוב, או כל דף אחד באינטרנט, מלבד "אתר שופר". כל פרסום של סרטון כזה או אחר בערוצים הנ"ל, באחריות המפרסם".