נועם שליט

הבוקר קפץ ראש לבריכה נעם שליט. אדם פשוט, שמאחוריו קמפיין ציבורי מוצלח אחד - למען שחרור בנו. שליט פעיל במפלגת העבודה מאז שגלעד היה בן עשר, ונמצא עכשיו בתחילת ההתמודדות על מקום ברשימה של שלי יחימוביץ. הוא לא מתהדר בכריזמה מרשימה. צפוי, מסוגר ויבש. שליט אומר שהציבור תמך בו, והוא מרגיש צורך להחזיר לו. אלא ששליט גילה כבר הבוקר שהאהבה שהוא מבקש עכשיו היא מסוג אחר לגמרי.

יאיר לפיד

בין שליט ליאיר לפיד, שני המתמודדים החדשים בתחרות פוליטיקאי נולד, יש פער מעמדי ברור. לפיד הוא אינטליגנטי, מקורי לעתים, תמיד מובן. אריזה מעולה. עטיפה נוצצת בכל צבעי הקשת, שכל אחד יכול לבחור מתוכם את הצבעים שמוצאים חן בעיניו. מה מתחת? קשה לדעת. בינתיים זהו מוצר חסר צבע. הקמפיין היחיד שלפיד ניהל אי פעם הוא קמפיין למען יאיר לפיד.

אבל לפיד כבר נהנה מסקרים מחמיאים – שבעה מנדטים, עשרה, חמישה עשר, עשרים. כך שלפחות בינתיים, הטקטיקה של לפיד מוכיחה את עצמה - מוטב להיות חסר צבע מאשר בעל צבע ברור, בעיקר אם הצבע הזה הוא אפור.

ציפי לבני
מי שלא יכולה להרשות לעצמה להיות חסרת צבע, וגם לא אפורה, היא ציפי לבני. מנהיגת קדימה ויו"ר האופוזיציה אמורה להיות בעלת צבע אחד ברור – אנטי ביבי. אבל בחודשים האחרונים נעה התקווה הגדולה של הפוליטיקה הישראלית בין האפור לשקוף, ומפסידה מנדטים לכל מתחרה חדש. שלי, יאיר, רק תגידו. אבל לא בטוח שהיא עצובה. מי שאמרה לפני כמה שבועות שהיא לא כל כך אוהבת את העיסוק הפוליטי, אולי צריכה למצוא לעצמה מקצוע שהיא כן אוהבת.

>> סיפור סינדרלה בליגת העל

אנשים, ראשון-שלישי ב-18:50

>> כל הכתבות של אנשים