רובנו מזהים היום את מאור כהן מתפקידיו בסדרות טלוויזיה כמו "מסודרים", "הפרלמנט" וחיקויו המוצלחים ב"ארץ נהדרת", אבל לפני כל זה הוא רוקר בלב ובנשמה. בין חיי המשפחה ושיתופי פעולה מוזיקאליים כמו למשל עם "הבליינים", הספיק מאור לאחרונה להקליט בעצמו מיני אלבום שהפיק עם מחשב וגיטרות בלבד. בשאלון שלנו גילינו שהרוקר המחוספס הרבה יותר רגיש ממה שחשבנו.

מה עושה אותך מאושר?
"לשמוע שיר שלי ברדיו או כשמישהו אומר לי "אוהב אותך" ברחוב זה גם עושה אותי מאושר. אבל בעיקר לראות את שני הבנים שלי משחקים ביחד. זה הפתיע אותי כמה זה עושה אותי מאושר".

מהו זיכרון הילדות שלא תשכח?
"יש לי זיכרון ילדות מאוד מצחיק שאני זוכר את עצמי בדיונות של אשקלון מתגלגל בתוך צמיג של טרקטור. זה היה אחד הדברים הכייפים והמסוכנים שעשיתי בילדות שלי".

על איזה מוזיקה גדלת?
"בהתחלה זה היה מוזיקה ישראלית. הרבה חוה אלברשטיין, אריק איינשטיין, שירי להקת הנחל וגשר הירקון. בשילוב עם רוקנרול ישן של צ'ק בארי, אלביס פרסלי ודברים שהייתי שומע בקול השלום".

מה ההרגל המגונה שלך?
"ההרגל המגונה שלי לדעתי זה לישון עד מאוחר. האהבה שלי למתוק לפעמים ואני די בלאגניסט".

מה הדבר הכי רומנטי שעשית?
"לא יודע כמה דברים רומנטים אני עשיתי אבל אשתי עשתה לאחרונה משהו מאוד רומנטי. היא נתנה לי בשבת האחרונה לישון עד מאוחר. בימינו זה מאוד רומנטי".

איזה אבא אתה?
"אני אבא קצת היסטרי. אשתי מעירה לי שאני קצת יותר מדי היסטרי אבל אני מאוד נוכח. אני מקווה שאני אהיה אבא טוב אבל זה רק הילדים שלי יוכלו להגיד עוד כמה שנים כשיהיה להם פרספקטיבה יותר על החיים".

מתי בכית בפעם האחרונה?
"הפעם האחרונה שבכיתי לדעתי זה היה בסרט צעצוע של סיפור 3 בסצנת סיום שהם כמעט נכנסים לאש שם וניצלים בסוף".

איפה תהיה עוד 10 שנים?
"אני מקווה שאני ואשתי נהיה בטיול מסביב לעולם"

 

"אנשים"- ימים א'-ג', 18:50

 >> עקבו אחרי "אנשים" גם בפייסבוק