בסקר מיוחד שנערך על ידי פאנלס פוליטיקס בשיתוף Panel4all עבור התוכנית "אנשים", פורסם הערב (ד') בערוץ 12 כי אם הבחירות לכנסת היו מתקיימות היום, מפלגת "הליכוד" בראשות נתניהו הייתה גורפת 36 מנדטים. "יש עתיד" בראשות יאיר לפיד הגיעה על פי הסקר ל-18 מנדטים ואילו "המחנה הציוני" בראשות אבי גבאי, "הבית היהודי" בראשות נפתלי בנט ו"הרשימה המשותפת" בראשות איימן עודה קיבלו על פי הסקר 11 מנדטים לכל מפלגה. בתחתית הרשימה מפלגת ש"ס בראשות אריה דרעי עם 4 מנדטים בלבד.

עוד עולה בסקר כי בקרב מצביעי הליכוד, במידה ובנימין נתניהו יסיים את תפקידו כראש ממשלה, המועמד המועדף לראשות המפלגה הוא על פי 16% מהנשאלים גדעון סער, לעומת 33% מהנשאלים שהשיבו כי אינם יודעים מי מתאים להחליף את נתניהו.

שרת המשפטים איילת השקד ("הבית היהודי") עקפה על פי הסקר את שרת התרבות והספורט מירי רגב, כשנבחרה על ידי 12% מהנשאלים כמתאימה להחליף את נתניהו כיו"ר הליכוד. רגב אחריה עם 10% מקולות הסקר. אל המקומות הנמוכים ברשימה עם 6% בלבד מקולות הסקר הגיע שר האוצר ויו"ר מפלגת "כולנו", משה כחלון.

בסקר נערך בקרב מדגם של 538 חברים בפאנל הפוליטי של Panel4all, ומהווה מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל, יהודים וערבים כאחד מגיל 18 ומעלה. 

"אנשים" עם חיים אתגר וקורין גדעון: ראשון עד חמישי ב-17:15 בקשת, ערוץ 12