ערן זרחוביץ', האיש שפילס לעצמו את הדרך עד לצמרת הבידור הישראלית, נפגש עם דרור גלוברמן כדי לספק לכם הצצה בלעדית לחייו. זרחוביץ' נולד בפתח תקווה לפני קרוב ל-40 שנים. את העיר עצמה הוא מגדיר כ"אפרורית", אך מוסיף שהילדות שם היא חלק בלתי נפרד מההומור שלו שאנו רואים על המסך: "גדלתי בסביבת אנשים שבנו לי עולם תוכן שאני יכול להשתמש בו, כמו הפילוסים מארץ נהדרת".

אבל לא כל המצחיק זהב, לפני כשנתיים חווה זרחוביץ' משבר שגרם לו להבין שקריירה זה לא הכל בחיים: ""רציתי ילדים, רציתי מישהי, רציתי לחזור הביתה למשהו", וכך הוא החליט שהוא הולך לנסות פעם נוספת לחזר אחר לירון שהיתה מושא אהבתו במשך עשור. "הוא תפס אותי לא מוכנה בסירוב" צוחקת לירון כשהיא מספרת לנו מה גרם לה בכל זאת לתת לו צ'אנס נוסף. "כל הזמן היה נראה לי שזה לא זה, שהוא פחות מתאים לי וחשבתי שהוא לא בשבילי". השניים יצאו לדייט מוצלח שהוביל לנשיקה מוצלחת יותר, ומאז הכל היסטוריה. 

>> עקבו אחרי "אנשים" גם בפייסבוק

"אני לא ישן הרבה, אוכל מעט מאוד, ומעלה ומוריד דברים", מסביר זרחוביץ' את הגזרה החדשה שהגיעה בעסקת חבילה עם האבהות, "שמע, קומה שנייה בלי מעלית. עגלה, התושבת של העגלה, סל-קל, הילד. אני לא בנוי לזה, אני בן 40, זה כבד". אז מה הפתרון? אם תשאלו את זרחוביץ', התשובה היא פשוטה - הילד יממן: "אני רוצה שהוא יתחיל לעבוד בדוגמנות, לא משנה למי, כדי שיוכל לממן לנו מעבר לבית עם מעלית, או אפילו פרטי אם נצליח לסגור קמפיין טוב. כי הוא בחור יפה, אנחנו גם כל יום מורחים אותו בשמן".

אבל זרחוביץ' לא מתלונן: "יש לי הכל, אשתי והילד, מה יותר מזה?", הוא קובע, "הוא לא דומה לי, אבל אני אגדל אותו בכל זאת גם אם הוא לא שלי". תכלס, יפה לו תינוק על הידיים. מאוד מחמיא. "גיליתי שזה בן לפני שבוע", הוא צוחק, "עד אז חשבתי שזאת בת. קוראים לו נעם כי זה שם גם של בן וגם של בת". 

"אנשים"- החל מהשבוע בימים א'-ג', 18:50