לקראת שבוע היופי שיפתח מחרתיים בגני התערוכה, התלווינו השבוע לאנשים שיופי הוא חלק מהחיים שלהם. הראשונה היא הסטייליסטית סנדרה רינגלר. "סטייליסט צריך לארוז את הדוגמנית בטוטאל- לוק. הכל שאלה איזו אווירה ואיזה מסר אנחנו רוצים לשדר בתמונה", מסבירה רינגלר את סודות המקצוע שהפך לשמה השני, "אני מאושרת שזה מה שאני עושה, לא מאמינה שמשלמים לי על כך".

אנשים (צילום: יריב פיין וגיא כושי)
"מאושרת שזה מה שאני עושה בחיים" | צילום: יריב פיין וגיא כושי
רינגלר נחשפה לציבור הרחב בתכנית "מהפך", עם אורנה דץ, "עבדתי מאחורי הקלעים מספר שנים, ואז הגיע מוטי רייף המפיק האגדי, הוא אמר שהוא עושה פיילוט לתכנית טלוויזיה, אמרתי אני אבוא להלביש בשמחה, אבל הוא התכוון לא רק לאחורי הקלעים", משחזרת סנדרה, "אין לי ספק שהתכנית הזאת עשתה שינוי תודעתי בכל הקשור לסטיילינג, עד אז נאשים לא ידעו מה זה".

הסנדלר הולך יחף?

רינגלר נשואה לשף שגב משה, שבעצמו ניחן בחוש אופנה מפותח במיוחד: "לבעלי יש את הסטייל שלו", משתפת סנדרה בשמחה, "לפעמים אני זורקת לו הערה והוא באגביות מקשיב לי. יש לו סטייל מדהים והוא לא צריך אותי. אני אוסיף ואומר שאני שומעת לו הרבה פעמים".

Beauty City, אירוע היופי הגדול של סופר-פארם, חוזר זו השנה השביעית ויתקיים בין ה-24-26 ליוני ויוקדש כולו להומאז' לעיר האורות פריז. סנדרה תחכה לכם שם ותציע לעזור בתחום שהיא הכי מתמחה בו: "אנחנו הולכים לעשות שם מהפכים – נבחר נשים בספונטניות ובאקראיות מוחלטת ונעשה להם מהפך בסגנון סינדרלה".

 


יש לכן טיפ מקורי לטיפוח ויופי? שלחו לנו אותו ותוכלו לזכות ביופי של פרס מתנת ביוטי סיטי

* ההשתתפות במבצע בכפוף לתקנון


אירוע ה- Beauty City, ימים ד' - ו', 26-28.06,

ד' – ה': 10:00-23:00, ו': 10:00-17:00, ביתן 1 גני התערוכה, ת"א