לפני כשלושה חודשים לצורך קידום אלבום חדש התראיין סרנגה למוסף שבעה לילות של ידיעות אחרונות ונכווה: "היה לי קשה לקרוא דברים שלא נאמרו, או דברים שהוצאו מהקשרם או שקרים" מסביר סרנגה. בין השאר צוטט שאומר שמצבו הכספי מורכב ושיש לו ביקורת כלפי כמה מהקולגות. הפעם, כדי לאזן את הכוחות, גויס למערכה גוף ניטרלי בדמות בקבוק ערק. "היום להתראיין זה כמו להסכים לחקירה" מודה שלומי סרנגה. "אתה צריך לבוא עם משקל ולשקול כל מילה שאתה אומר".

שלומי סרנגה נולד בשנת 1973 בדרום תל אביב. בגיל 15 התייתם מאביו ודודו, המוזיקאי סמי סרנגה, לקח את שלומי תחת חסותו ולימד אותו לנגן ולשיר ביוונית. בזמן שירותו הצבאי החל להופיע עם שירים  ביוונית במועדון קיסר בתל אביב. בעקבות ההצלחה הוא הוזמן ליוון והפך ללהיט בטברנות של אתונה. עם שובו לישראל הוציא אלבומים ביוונית שמכרו מאות אלפי עותקים. בשנת 2003 הגיע לתודעה ארצית כששר עם מושיק עפיה את הדואט "חלום מתוק". בשנת 2009, הוציא לראשונה אלבום עם שירים בעברית, ביניהם הלהיט "מונו", שהביא אותו לשיא הקריירה. אחרי ההצלחה הגדולה של מונו, הגיעה ירידה בכמות ההופעות וההכנסות. "אני לא מתרגש שאחד מצליח יותר או פחות. אני לא ילד" מודה שלומי סרנגה. בימים אלו מוציא סרנגה אלבום חדש בעברית והופעה חדשה במטרה לשחזר את ההצלחה הגדולה ההיא.

עוף מוזר במוזיקה הים תיכונית
רק לפני שמונה שנים, בגיל 30,  עזב את בית אימו ועבר עם משפחתו לדירה בחולון: "אם היה מקום הייתי נשאר עוד" מודה סרנגה.  סרנגה הוא עוף מוזר במוזיקה הים תיכונית, במקום אוטו יוקרתי הוא נוהג ברכב שהוצא במהדורה מוגבלת בשנת 2005, הוא נמנע מאירועים מיוחצנים ולצד המוזיקה הוא מנהל קריירה כמעצב ואספן חובב. על התחביבים האלו שלומי הוציא מאות אלפי שקלים וכעת השגעון החדש שלו הוא שיקום פגושים ישנים. אם כל זה נראה לכם מוזר, גם לשלומי אין תמיד הסבר הגיוני לרכישות.

>> איזי שרצקי - מיליונר, אבל אבל לא כמו כולם

אנשים, רביעי וחמישי בשעה 18:50