למרות שהוא כבר חגג למעלה משני עשורים תחת אור הזרקורים, די ברור שמדובר בשנה הכי טובה בחיים של תום אבני (27) - לנצח מוגלי הילד מ"ספר הג'ונגל".

הוא כבר מזמן שחקן מוערך עם שלל פרויקטים בהתהוות, אבל מה שיהפוך את השנה של אבני לקסומה ביותר, תהייה החתונה המדוברת עם בת הזוג בשנתיים וחצי האחרונות, לירז צ'רכי.

הזיווג שעורר לא מעט ספקות בין השניים בעיקר בגלל פער הגילאים של שמונה שנים לטובת צ'רכי, התממש עד כדי חתונה שתיערך בריף הדולפינים באילת, מקום הולדתו של אבני.

"חתונה? מי חשב בכלל על זה", מתייחס אבני לראשונה לכל עניין החתונה בתוכניות "אנשים" שתשודר הערב (18.50). "זה נראה לי כמו משהו שכולם עושים, אבל מצד שני יש משהו מאוד משחרר במשהו שכולם עושים. להיכנע לחיים, להגיד כולם עושים את זה, אז כנראה שצריך לעשות את זה בשביל התחושה, אז נלך על זה".

מתי חשבת שתתחתן?
"חשבתי שאם לעשות את האקט מתישהו, אז זה יהיה עוד 10 שנים או משהו כזה".

ומה קרה אז?
"פגשתי את לירז. פרצה האישה לחיים, וברגע שהיה ברור שאין מה להמשיך בחיפושים אז למה לא. ואם התוכנית היא משפחה, אז אפשר טכנית לבצע את הטקס הזה".

בשנת 2009 הכירו אבני וצ'רכי לראשונה כאשר כיכבו יחדיו במחזמר "זורו" אבל רק לאחר שנה, וכאשר גירושיה של צ'רכי הפכו לרשמיים, הפכו השניים לזוג רומנטי למרות הרמת הגבות הקולקטיבית. "גיל אף פעם לא מעיד על חוויות שעברת בחיים, על תפיסת העולם שלך. זה לא באמת אומר כלום. אז היה פער של שמונה שנים בנינו, אבל זה הסתדר מכל מבחינה אחרת".

כמה אתם נרגשים לקראת החתונה?
"יש את הקלישאה של החתונה אבל אנחנו לא משחקים לפי המשחק הזה. זה קורה וזה יקרה בתאריך שלו. זה משהו כל כך קטן ואינטימי שאין בזה התעסקות כמעט. יהיו שם הורים, חברים וסבא וסבתא".

לרכילויות הכי מעניינות - mako בידור בפייסבוקבטוויטר ובאינסטגרם

תום אבני ולירז צ'רכי (צילום: ראובן שניידר )
מאוהבים עד הגג | צילום: ראובן שניידר

לכל התוכניות המלאות של אנשים