הביצה המקומית סוערת וגועשת לקראת פרסום הרשימה הכי נוצצת של 2012. מי יכנס לרשימת עשרת אנשי הבידור המשפיעים ביותר בשנה החולפת? מי יכבוש את הפסגה ומי בכלל לא נכנס אליה? מלכת ההשקות והמלך של אלנבי עדיין לא יודעים היכן דורגו אבל יצאנו לברר איפה הם היו מדרגים את עצמם.
 

ליהיא גרינר החתונה החופה (צילום: ראובן שניידר )
"השנה הכי עוצמתית שהייתה לי". גרינר | צילום: ראובן שניידר
"אני חייבת להיות למעלה"

 
אחרי יותר משנה מאז הגמר בו הפסידה את המקום הראשון לג'קי מנחם, ליהיא גרינר מסכמת את אחת השנים העמוסות והמרגשות בחייה: מארגון חתונת השנה, הסכסוך המתוקשר עם אביבית בר זוהר, הקרחת המפורסמת ועד השער הפרובוקטיבי לגיליון הטראש של פנאי פלוס.
 
איך את מסכמת את השנה שהייתה?
"זו הייתה השנה הכי עוצמתית והכי כיפית שהייתה לי. מאוד עסוקה, מאוד שמחה, מוצלחת ומלאה באהבה" מסכמת ליהיא גרינר.
 
באיזה מקום לדעתך את מדורגת?
"אני חושבת שאני שלישית או רביעית. אם אני לא למעלה, אז יש יותר מידי קנאים ושונאים. אני חייבת להיות למעלה, אחרת יכול להיות שאני חיה בסרט".
 
מי לדעתך במקום הראשון?
"בר רפאלי או אייל גולן. לא מפסיקים לדבר עליהם. לה ראו השנה את החזייה, ואייל גולן עם החברה החדשה שלו".
 
מה את מאחלת לעצמך לשנה הבאה?
"שהשנה הזו תמשיך גם לשנה הבאה".
 

בוקי נאה (צילום: ורד אדיר,  יחסי ציבור )
מחלק חתימות לילדות שצועקות 'בוקי תעשה לי ילד'. נאה | צילום: ורד אדיר, יחסי ציבור
"בחודשים האחרונים אני מצטלם עם ארבעים אנשים ביום"

 
בוקי נאה, כתב הפלילים ומדריך סיורי הפשע של תל אביב, הוא ללא ספק הכוכב הגדול של עונת הישרדות VIP. מי שהתחיל כאנדרדוג על האי הפך כמו בכל סיפור סינדרלת ריאלטי לאהוב הצופים, ויצא מהעונה הזו כמנצח גדול למרות שלא זכה להגיע לגמר. זאת ללא ספק הייתה השנה של בוקי שהוכיח שאפשר להפוך לכוכב גם בלי תחת מוצק ובר בתל אביב.
 
איך אתה מסכם את השנה שחלפה?
"טיול שנתי שהתחיל בתאילנד ונגמר על מסך הטלוויזיה בישראל, עם חבורת ילדים צעירים ונחמדים, ובנות ברחוב שצועקות 'בוקי תעשה לי ילד'".
 
איך המהפך מהאיש שלועג ל"סלבריטאים עאלק" לסוג של סלב בפני עצמו?
"40 שנה אומרים לי כל הכבוד על המלחמה שעשיתי. בחודשים האחרונים אני מצטלם עם 30-40 אנשים ביום ומחלק חתימות לילדות. זה מאוד לא נעים לי כי אני לא בגיל הזה".
 
מאילו מהדברים שקרו השנה אתה מרוצה במיוחד?
"לשמחתי בשנה הזאת הצלחתי להכניס למעגל האנשים שאוהבים אותי עוד הרבה מאוד אנשים. עשיתי להם טוב בזה ששברתי מוסכמות חברתיות שאמרו שמי ששיחק חצי סרט ועשה שם דאחקה הוא גיבור תרבות. הצלחתי לחשוף את פרצופם האמיתי, וזה גרם לי בשפתם, 'לעוף על עצמי'".
 
בתור אנטי סלב, באיזה מקום אתה חושב שאתה מדורג?
"מה אני? זיבי. אני עדיין אנטי סלב".
 
מה אתה מאחל לעצמך לשנה הבאה?
"שאהיה בריא, שהמשפחה תהיה בריאה ושיהיה רק טוב".
 
מלבד ליהיא ובוקי, הגיעו לעשרת האנשים המשפיעים ביותר גם הזמרת יפה ירקוני ז"ל, בר רפאלי, גידי רף, אביב גפן, יהודה לוי, נינט טייב, אורנה בנאי, שמי זרחין, יוסף סידר ושלמה ארצי. מי יתפוס את המקום הראשון ומי יגרר מאחור? הדירוג המלא ייחשף במשדר מיוחד המסכם את האנשים שהכי השפיעו עלינו בתחום הבידור בשנת 2012, הערב, ב-21:40

עשרת אנשי הבידור של 2012
מי הם עשרת אנשי הבידור המשפיעים של 2012?