>> העמוד הרשמי של זהר ארנון במאסטר שף

אחד המתמודדים המרגשים ביותר בעונה האחרונה של מאסטר שף היה ללא ספק זהר ארנון. הוא מכניס אותנו למטבח הפרטי שלו ושם בין ההכנה על מנות החג, הוא מגולל את סיפורו, הקשור לתולדות המדינה.

ארנון, יליד 1928, עלה לארץ לבדו בגיל 15 בעיצומה של מלחמת העול השנייה, הוא עבר הכשרה בקיבוץ בית אלפא, התגייס לצבא ולחם במלחמת השחרור. "זו הייתה ארץ קטנה, כולם הכירו את כולם", הוא מספר. "בוודאי, אני לא הכרתי את בן גוריון? היית נכנס לבניין ראש הממשלה בירושלים והוא עמד שם". בהמשך גם  עבד כיערן בקרן הקיימת לישראל, וכמנהל קולנוע תל אביב..

הרומן עם הסירים

נפלאות הבישול התגלו בפניו כשנסע ללמוד בארצות הברית, הוא מספר: "הייתי סטודנטו עני והייתי צריך לאכול, ובישלתי פעם ראשונה רגל כרושה". עם חזרתו לארץ החל לעבוד כמפיק ויצר סרטי תדמית למדינה הצעירה.
למאסטר שף הגיע לגמרי במקרה כשמילא שאלון באתר התכנית, משם הדרכם ללבם של השופטים כבר הייתה קצרה. הוא הספיק להשתתף בתכנית מספר שבועות. "העיניים שלי דומעו כשאני רואה את זה", הוא מתאר את רגע הפרידה. "יש חברות ומאוד לא רוצה שהם ילכו, אבל נגמר לי הסוס. זו הייתה גם הקלה. לא שהיה לי קשה פיזית יותר מכל אחד אחר אבל ראיתי זה לא המגרש שלי יותר".

ההשתתפות בתכנית הקנתה לו עד מעריצים קטנה ועתה מכנים אותו בכפר השף. צפו בכתבה המלאה מתוך אנשים

>> המתכונים של זהר ארנון ושאר נבחרת מאסטר שף מחכים לכם

אנשים, ימי רביעי וחמישי, 18:50