משפחת שלום ניר-מוזס היא משפחה מורכבת מאוד. האם ג'ודי, היא דמות צבעונית ולעיתים פרובוקטיבית, נצר למשפחת מוזס, המחזיקה בעיתון "ידיעות אחרונות". האב סילבן שלום, שר בממשלה שחולם יום אחד להיות ראש הממשלה. והבן - נמרוד, שחזר בתשובה, התחתן, התגרש וחזר לחילוניות. היום הוא משמש כפירסומאי וכמנהל הקמפיין של אביו החורג – סילבן, שנכנס למשפחה לאחר שאביו הביולוגי, עמירם ניר נהרג בהתרסקות מסתורית של מסוק פרטי בו טס במקסיקו.

בראיון לחיים אתגר שישודר הערב בתכנית "אנשים" מספרים השלושה על כניסתו של סילבן, או סטיב כפי שהוא מכונה בבית, למשפחה: "אני עשיתי עם רודי (נמרוד) הסכם - עד שהוא לא מאשר לי אני לא מתחתנת עם אף אחד, ולעשות את זה עם ילד קטן, זה לא דבר כזה חכם", מספרת ג'ודי, "אחרי איזו תקופה, אחרי שנה ומשהו שסטיב היה פה, שנה, אז רודי כתב לו מכתב, 'אולי תישא את אמי הנאווה לאישה?'".
לשר שלום היה ברור שהוא נכנס למשפחה המורכבת הזאת, בגלל העבר שלו, "אני חושב שיש כאן איזושהי סגירת מעגל, כי אני עצמי חוויתי את אותה חוויה קשה ונוראית. בגיל 6 התייתמתי מאב. אבי נרצח בשוד בנק, הוא היה מנהל הבנק. ואני לא יודע מה זה לגדול עם אבא. עד היום כשהילדים אומרים לי 'אבא', זה נשמע לי מוזר. אפילו היום כשאני שומע את המילה "אבא" זה עושה לי משהו", הוא מסביר.

הכתבה המלאה תשודר הערב בתכנית "אנשים" ב-18:50