בשבועות האחרונים יצאה מערכת "אנשים" בסדרת תכניות על האנשים שאתם חושבים להצביע להם, כעת, פחות משבוע לפני הבחירות, הגיע הזמן לסכם ולשאול את השאלות שעשויות להכריע את ההתלבטות שלכם, והפעם דרור לא לבד. יחד איתו הגיעו אילנה דיין, ארז טל, גלית גוטמן, יואב לימור, אסף אטדגי, נדב בורנשטיין ושלושת החיימים: חיים הכט, חיים אתגר וחיים כהן. 

>> עקבו אחרי "אנשים" גם בפייסבוק 

כל אחד מראשי המפלגות הגדולות (בנימין נתניהו, יצחק הרצוג, נפתלי בנט, יאיר לפיד, משה כחלון ואיימן עודה), קיבל שאלה אישית ודקה אחת בלבד להשיב עליה. נדב בורנשטיין למשל היה מאוד סקרן להבין את המניעים מאחורי המהפך שעבר הרצוג: "אתה אולי הפוליטיקאי שעבר הכי הרבה מהפכים במערכת הבחירות הזו – קראו לך בוז'י וביקשת יצחק, היית חנון הפכת לבטחוניסט אסרטיבי, והקול הצפצפני הלך ונעלם, ואני תוהה למה? אתה לא סומך על הבוחר הישראלי שירצה אותך כמו שאתה על סמך הרקורד שלך? למה להציג מישהו שאתה לא ממש?".

זו התשובה שהוא קיבל: "לא עברתי תכנות ולא עברתי שיבוט, אני אותו הרצוג שמשרת את הציבור יום ולילה כבר הרבה מאוד שנים. בכל תפקיד שכיהנתי בו כולל חמישה תפקידי שר – הצלחתי. אני עסוק מהבוקר עד הלילה בהחלפת השלטון וביצירת תקווה לאזרחי ישראל, ובמענה אמיתי לכשלונות של נתניהו".

"בחירות אישיות": צפו בספיישל הסיכום המלא