היא היתה מאוד מוכרת בשנות ה-80, וכיכבה בלא מעט סרטים, אבל כשעולה היום השם קרוליין לנגפורד אנחנו מיד נזכרים בסיפור המשפחתי המורכב: הנישואים והגירושים מאסי דיין, שכללו השמצות הדדיות ואפילו אלימות, ובעיקר, הבן המשותף ליאור שאותו נטשה בגיל שנתיים.

אותו ליאור הפך לאחרונה לאבא בעצמו. לכבוד הסטטוס החדש – סבתא – הגיעה לנגפורד לביקור בארץ בניסיון לסגור כמה מעגלים ולבדוק מול ליאור - האם הכל כבר נסלח? חיים אתגר הצטרף אליהם בכתבה שתשודר הערב (18:50) באנשים.

"זה סיפור של השלמה"

"כשאתה מדבר על הסיפור שלנו, אם אתה מנסה נניח לקלוע איזה סיפור זה, סיפור עצוב? סיפור שמח? אני חושב שבסופו של דבר זה סיפור של השלמה", מנסה ליאור דיין לרכז במשפט אחד. ובכל זאת, לא פשוט לשמוע את זה ממי שגדל ללא שני הוריו. היום כשהוא עצמו הפך לאבא, נדמה שיש בליאור משהו שמסוגל להכיל יותר את הסיטואציה, הרבה יותר מקרוליין עצמה.

אם את מסתכלת עליו עכשיו כהורה, עם תובנות אחרות. אילו עצות יש לך לתת לו כהורה?
"יש לי זכות לתת לו עצה? אני לא חושבת שיש לי", קובעת קרוליין, "אם אני נותנת לו עצות, הוא בטח חושב 'מה היא נותנת לי? היא לא גידלה אותי'".

"את לא נותנת עצות כי את מעדיפה לא לתת", משיב לה ליאור, "אבל אבא, אני מקבל ממנו את העצות הכי רדיקליות, חלקן נכונות מאוד, אבל זה דברים שאף אבא לעולם לא יגיד". האם העצות האלו מספיקות כדי למלא את המחויבויות של תפקיד הסבא? תלוי איך מסתכלים על ההגדרה: "לא הייתי לוקח את רוני לפריז לחמשוש ומשאיר אותו אצל אבא", צוחק ליאור. ובייביסיטר אצלה אתה תשאיר? "כן".

עוד בתכניות קשת:

 הכתבה המלאה, הערב (ד') באנשים, 18:50