בגיל 37 מאיה בוסקילה, אחת מהזמרות הבולטות של העשור האחרון, הספיקה כבר לכבוש את הפסגה, לאבד אותה, להתחתן, ללדת ולהתגרש. בין לבין, היא השתתפה בכמה תוכניות ריאליטי ולא הפסיקה לשיר. בשיחה עם חיים אתגר, היא מספרת על חייה כאם חד הורית, על הדיכאון והטיפול שהוציא אותה ממנו, ועל הניסיון הבלתי פוסק לשחזר את הצלחה הגדולה. 

 >> עקבו אחרי "אנשים" גם בפייסבוק  

"זאת התקופה הכי טובה בחיי, עם יד על הלב", אומרת מאיה אחרי שהתגברה על שנה לא פשוטה: "פרידה, גירושים. אני רווקה עם ילד". ואיפה האבא? "הוא לא נמצא, הוא לא חלק מהחיים שלנו. היום אין לי כעסים ואין לי טינה, אבל היו", היא מספרת, "יש לך פיצוצים בראש כל היום, את אמא את רוצה שלילד יהיה אבא, גם היום הייתי מעדיפה שהוא יהיה חלק מהחיים שלו אבל הוא בחו"ל ואנחנו פה, וההפסד הוא לא שלי".

בשיאה של התקופה הקשה הבינה בוסקילה שמשהו השתנה במצב הרוח שלה: "אני בן אדם שמח, ופתאום הרגשתי שאני עצובה", היא מתארת את הדיכאון, "אתה קם בבוקר ולא בא לך לקום, אתה הולך לישון ואתה עצוב, עצוב מבפנים", היא אומרת אך מיד מספרת גם על הטיפול שהציל אותה: "לקחתי רוקסט, ציפרלקס, כל מיני... זה איזן את הכל, זה פיקס את הכל, זה החזיר אותי להיות אני ואני סבבה עם עצמי".

"אנשים", ראשון-שלישי ב-18:50