שלושה שבועות בלבד לפני פתיחת הקלפיות ומנהיג המחנה הציוני, יצחק בוז'י הרצוג, הוא עדיין חידה. אומרים שהוא חנון, שאין לו כריזמה, ושהוא נתן לציפי לבני הרבה יותר ממה שהגיע לה. אחרים מספרים שהוא פוליטיקאי חכם וערמומי שהצליח להפוך כמעט בן לילה לאלטרנטיבה הבולטת לנתניהו. אבל האם הרצוג בכלל מתאים להיות ראש ממשלה? 

בכתבת פרופיל מיוחדת ששודרה הערב, ניסה דרור גלוברמן להבין מיהו באמת יצחק בוז'י הרצוג. "ברמה של מיומנות פוליטית, הוא שד", אומר ישראל מימון , לשעבר מזכיר הממשלה. ארא"ל סגל לעומתו, לא מסכים: "לא מרשים אותי במיוחד, זו לא דמות כריזמטית שתסחוף אחריה".

 >> עקבו אחרי "אנשים" גם בפייסבוק 

"יום אחרי שבוז'י, אם זה יקרה, יהפוך להיות ראש ממשלה, התדמיות ישתנו אצל כולנו. יש לו אמנם קול פחות עבה משל נתניהו, התדמית שלו חלשה יותר, והנוכחות הפיזית שלו גם פחות משמעותית משל נתניהו. היכולת לתקן את זה היא לא בעזרת מישהו שיעבוד איתך על הקול", אומר העיתונאי והפוליציסט יועז הנדל.

לפני כחודשיים נפגשו הרצוג ודרור גלוברמן לשיחה אישית, ושם ניסה הרצוג לשבור את תדמית ה"חנון" שדבקה בו: "הגעתי לאן שהגעתי בעבודה קשה, ולעיתים גם בהפעלת מרפקים. למה מתפלאים, כי יש לי קצת בייבי פייס?".

 

"בחירות אישיות", סדרת תכניות מיוחדת, מבית "אנשים", על האנשים שאתם חושבים להצביע להם - ימי שני, מיד אחרי "ארץ נהדרת"